Aha ik hoor het nu pas, excuus.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat gaat dit een vette release worden. Beste album van 2014 denk ik zo!
-
HHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Feb 2019
Ik ga die mix previews niet meer luisteren, ik wacht wel op het album 
Unsure is best leuk, alleen jammer van de pitchkicks 
-
A
Ik heb alleen Cats, Jets & Breaks en What?! geluisterd tot nu toe, de rest ga ik niet luisteren, ik laat me verrassen. Maar Cats, Jets & Breaks komt heel hoog in mijn all-time lijst 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Verdomme kicks in Unsure klinken over de laptop-boxen niet veel soeps en dat zou erg zonde zijn want de melodie is erg tof.
Kippenvel bij de meeste nummers, echt benieuwd naar dit album.
Dit gaat makkelijk over E=NC2 heen. Tot nu toe bij vrijwel alle tracks een dikke laag kippenvel gekregen. 
Tot nu toe Light, Cats, Jets & Breaks en Come Wake Up

-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Light 
Waves
In The Day zijn de vocals nogal overbodig & What?! kennen we al
Waves
In The Day zijn de vocals nogal overbodig & What?! kennen we al
wat een vreeeeselijke vocals in The Day, lijkt wel een parodie, zo overdreven emotioneel gezongen...
rest is uiteraard gewoon geweldig
rest is uiteraard gewoon geweldig
Vind ze allemaal erg vet eigenlijk
de kwaliteit is helaas niet HQ dus int echt klinkt t allemaal veel zuiverder nog 
Volgende week de laatste preview en dan ben ik benieuwd hoe de 1e plaat van zijn pre-mix gaat heten
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nee dit was de laatste Preview, en 1ste nummer is Static.wrote:Volgende week de laatste preview en dan ben ik benieuwd hoe de 1e plaat van zijn pre-mix gaat heten![]()
View on SoundCloud
Oeps gemistwrote:Nee dit was de laatste Preview, en 1ste nummer is Static.wrote:Volgende week de laatste preview en dan ben ik benieuwd hoe de 1e plaat van zijn pre-mix gaat heten![]()
View on SoundCloud
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik geraak toch niet overtuigd van dit album. Hooguit een aantal tracks die me wat weten te boeien.
Wat die laatste preview mix betreft.. Light, de melodie daarvan komt me zo bekend voor! Vanaf 0:32 en verder..
Zou het kunnen dat deze ook al eens gebruikt is in een oudere Noisecontrollers track?
Wat die laatste preview mix betreft.. Light, de melodie daarvan komt me zo bekend voor! Vanaf 0:32 en verder..
Zou het kunnen dat deze ook al eens gebruikt is in een oudere Noisecontrollers track?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Universe Twisters - White Stars?wrote:Ik geraak toch niet overtuigd van dit album. Hooguit een aantal tracks die me wat weten te boeien.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Geloof het of niet, maar dat was de eerste plaat die ik op had gezocht terwijl ik aan het typen was. Weet niet waar ik met mijn gedachten zat, maar inderdaad. Haha!wrote:Universe Twisters - White Stars?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Holy shit, Lights is echt verschrikkelijk goed! Die sfeer heeft wat duisters, maar toch ook weer iets euforisch. Ongelofelijk goed gemaakt.
The Day is een leuke album opvuller, klinkt een beetje als een Frontliner plaat qua sounds. De pitchkicks in The Day zijn wel een schoolvoorbeeld van hoe het moet, niet te hoog maar toch energie meegeven.
De melodie in Waves is heerlijk, net zoals die stem die dat HEEE roept, het heeft echt wat.
What is dik maar heb ik inmiddel te vaak gehoord.
Kan niet wachten tot 14 maart, Lights, Jets Cats & Breaks en People of the Sun zijn toch wel de pareltjes van dit album!
The Day is een leuke album opvuller, klinkt een beetje als een Frontliner plaat qua sounds. De pitchkicks in The Day zijn wel een schoolvoorbeeld van hoe het moet, niet te hoog maar toch energie meegeven.
De melodie in Waves is heerlijk, net zoals die stem die dat HEEE roept, het heeft echt wat.
What is dik maar heb ik inmiddel te vaak gehoord.
Kan niet wachten tot 14 maart, Lights, Jets Cats & Breaks en People of the Sun zijn toch wel de pareltjes van dit album!
Static, Down Down, Waves, Cat's Jets Breaks en Come Wake up zijn de platen die me het meest kunnen bekoren. All Around The World ook, maar die kennen/hebben we al.
Ik dacht zelf aan Noisecontrollers - We Are The Noisecontrollerswrote:Geloof het of niet, maar dat was de eerste plaat die ik op had gezocht terwijl ik aan het typen was. Weet niet waar ik met mijn gedachten zat, maar inderdaad. Haha!wrote:Universe Twisters - White Stars?