Waar kan ik dat stukje soundcloud vinden als ik vragen mag?wrote:http://www.vibe.com/article/dj-spotlight-noisecontrollers-bas-oskam-album-mix-premiere
In die soundcloud mix @2:15, zou dit de Deep Mix van AATW zijn? Verder zit er nog een nieuwe plaat in (die erna, 12 13 of 14?) en Light wat later.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Uhm, onder het eerste stukje tekst wat onder zijn foto staat? Kan je toch niet missen?
Ah, hij wou hem om een of andere reden niet laden. Andere browser werkt wel. Danku!
-
P
Staat die TBA1 van Qlimax er nou wel of niet op? Anyway, album is besteld. Hopelijk kondigt hij nog zo'n soort actie aan net als bij E=NC2 wat betreft posters of handtekeningen op het X aantal eerst bestelde albums.
-
HHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Feb 2019
Je hebt bij Hardstyle.com nu een combi, T-shirt van NC- What i.c.m het album...
Die krijgen wij zeker nie meerwrote:Je hebt bij Hardstyle.com nu een combi, T-shirt van NC- What i.c.m het album...
-
M
- 7 posts member since 2012
- last seen May 2015
Down Down kijk ik naar uit 
-
HHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Feb 2019
Nope, voor die combi betaal je meteen het dubbelewrote:Die krijgen wij zeker nie meerwrote:Je hebt bij Hardstyle.com nu een combi, T-shirt van NC- What i.c.m het album...
The Day heeft wel echt een goeie melodie vind ik. Jammer van die vocals 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Tot nu toe positief verrast zeg.. Ik dacht hij komt wel weer met die dub-step meuk maar valt mee.. Gelukkig! Of is het juist die andere die weg is uit die ook dubstep deed?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Cats Jets and Breaks & Unsure

-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Het mooiste gedeeldte van Cats Jets & Breaks heeft hij eruit gelaten, die break en melodie
Unsure is prima met die dubbele melodie en Static is leuk, maar niet meer dan dat.
Unsure is prima met die dubbele melodie en Static is leuk, maar niet meer dan dat.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Dit album wordt alsmaar beter! Unsure is een aparte plaat maar klinkt erg goed met een prima kick eronder. Die mid van Static is trouwens ook geweldig. Een beetje leeg maar dat is het mooie er aan. En Cats Jets and Breaks...
Prachtig.
Cats Jets & Breaks
Static & Unsure zijn wel leuk maar niet geweldig ofzo
Static & Unsure zijn wel leuk maar niet geweldig ofzo
Cats Jets and Breaks
Static & Unsure zijn prima
Static & Unsure zijn prima
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Cats, Jets and Breaks
Static lijkt best wel op Down Down (Wat niet gek is)
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Geweldig
Alleen Unsure doet me niet heel veel.
De eerste is die Deep mix van Down Down lijkt me?
Dat idee had ik ook jawrote:De eerste is die Deep mix van Down Down lijkt me?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Nee dat is Static. Dat staat namelijk in het filmpje zelf.wrote:De eerste is die Deep mix van Down Down lijkt me?