Oh wauw, ik vind 'm inderdaad net op Beatport. Dat heb ik dus echt helemaal gemist!wrote:Always Black is gewoon uitgebrachtwrote:Jammer van het Attack Again project inderdaad, maar ik hoop stiekem dat de volledige versies van een aantal parels (Gaia, Shockwaves, Always Black etc.) nog wel komen!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ben stiekem alweer benieuwd wanneer hij met weer een nieuw album komt
-
R
- 7 posts member since 2015
- last seen Aug 2016
Heeft iemand info over Noisecontrollers
heb ik nodig voor school
heb ik nodig voor school
Voel je jezelf te goed om even de docu te kijken?wrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
heb ik nodig voor school
https://pro.beatport.com/track/shockwav ... ix/7428760wrote:Always Black is gewoon uitgebrachtwrote:Jammer van het Attack Again project inderdaad, maar ik hoop stiekem dat de volledige versies van een aantal parels (Gaia, Shockwaves, Always Black etc.) nog wel komen!
...en is Gaia niet ge-FREE-released?
orginele gaia is nooit uitgekomen of weggeven,
Is technisch gezien niet de full... zit wel een mid-intro aan, maar geen mix-intro. Wel goed genoeg lijkt me.wrote:https://pro.beatport.com/track/shockwaves-original-mix/7428760
Ik heb hem nog steeds niet binnen...
Ik snap je vraag nietwrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
heb ik nodig voor school
dat is mn zusjewrote:Ik snap je vraag nietwrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
heb ik nodig voor school
Wauw.wrote:dat is mn zusjewrote:Ik snap je vraag nietwrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
heb ik nodig voor school![]()
, die een presentatie over noisecontrollers wil gaan houden
Help der dan mee..wrote:dat is mn zusjewrote:Ik snap je vraag nietwrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
wrote:dat is mn zusjewrote:Ik snap je vraag nietwrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
-
S
Noisecontrollers - Furybox heeft een andere melodie dan de versie die een paar jaar terug is vrijgegeven.
Klopt inderdaad. De free release van een paar jaar geleden vond ik persoonlijk juist minder, want ik hoopte toen op deze versie.wrote:Noisecontrollers - Furybox heeft een andere melodie dan de versie die een paar jaar terug is vrijgegeven.
-
S
Ik vind deze minderwrote:Klopt inderdaad. De free release van een paar jaar geleden vond ik persoonlijk juist minder, want ik hoopte toen op deze versie.wrote:Noisecontrollers - Furybox heeft een andere melodie dan de versie die een paar jaar terug is vrijgegeven.
In The Marine is ook de Original btw ipv de geüpdate versie.
Dissonance heeft wel een mix intro en outro, tevens ook de enigste plaat die ik nog niet had
Wat zijn dit voor Thyron en zijn moeder praktijkenwrote:dat is mn zusjewrote:Ik snap je vraag nietwrote:Heeft iemand info over Noisecontrollers
Dacht dat er door een fout de levering was vertraagd en er daarom wat extra's bij zou zitten, wat is dat uiteindelijk geworden?
Die iedereen overigens via een openbare link kan krijgen...wrote:Denk de extra kicks's en vocalen
Wel zijn de CD versies over het algemeen in veel betere kwaliteit dan wat er al op internet rondzwerft, maar niet allemaal. In The Marine klinkt bijv. behoorlijk slecht, alsof het gewoon een 128 is.wrote:tevens ook de enigste plaat die ik nog niet had.