Zijn het allemaal full's op die 3 cd's?
Nee radio edits las ik.wrote:Zijn het allemaal full's op die 3 cd's?
Nee radio edits las ik.wrote:Zijn het allemaal full's op die 3 cd's?
wrote:Jammer, ik had er eigenlijk nog een willen bestellen.
wrote:wrote:Jammer, ik had er eigenlijk nog een willen bestellen.
Natuurlijk, want het is gratis door de artiest weggegeven.wrote:Net binnen gekregen en best wel wat aan "Exclusive content" (Die je gewoon kan downloaden op NC's site maar weet niet of ik de link mag plaatsen?
Heb het project nog niet bekeken, maar hij heeft natuurlijk gedeeltes gebounced die anders door hardware zouden moeten.wrote:Attack again project file? Dit zijn gewoon een paar stems.... Erg jammer
Het zijn letterlijk 8 stems, geen vst's, geen plugins, helemaal niks.wrote:Heb het project nog niet bekeken, maar hij heeft natuurlijk gedeeltes gebounced die anders door hardware zouden moeten.wrote:Attack again project file? Dit zijn gewoon een paar stems.... Erg jammer
Dat dus, best n deceptie, want hier leer je dus hélemaal niets van. Voor de rest super blij met de cd/bluray!wrote:Attack again project file? Dit zijn gewoon een paar stems.... Erg jammer
Valt echt zwaar tegen, had op zn minst graag een aantal FX Chains gezien om van te kunnen leren!wrote:Het zijn letterlijk 8 stems, geen vst's, geen plugins, helemaal niks.wrote:Heb het project nog niet bekeken, maar hij heeft natuurlijk gedeeltes gebounced die anders door hardware zouden moeten.wrote:Attack again project file? Dit zijn gewoon een paar stems.... Erg jammer