Volgens mij iets van Wildstylez/Noisecontrollers ofzo. Iig nog niet uitgekomen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
haha die kerel die op de schouders van die ander zit
Dik prethoofd 
Dit is toch geweldig, hoe kom je erbij
Hahah zijn 2 maten van me, echt gelachen met ze alle! Stond ook een groepje om ons heen, allemaal strak... Maar die hadden we er met ze 3e mooi uit gestamd
Kregen van meerdere kanten respect dat we zo hard los gingen
I love Dextro, bier, cola, baco, Go Fast en Flugel 
-
A
Noisecontrollers vs Wildstylez - Stardustwrote:View on YouTube
Hier nog filmpje van mij van Qlimax, weet niet of dit nog een nieuw track is? Komt me weinig bekend voor, of ik ben een noob![]()
Ach het filmpje zelf is ook wel geinig
Ja super lekker nummertje, komt een beetje trance-achtig over, heerlijk euforisch 
-
M
hahahah jawrote:HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH
2de climax is echt!![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
nee, zonde van ruim 2 minuten van mn levenwrote:Heb jij er echt niet om kunnen lachen?wrote:2:11 van m'n leven verpest
Aaah, Skedoedelefloeps is boos dat hij 2 minuten heeft verpest van zijn leven... Kun je na gaan hoeveel de 'producer' van zijn leven heeft geneukt met dit maken 
-
S
heel die diktraxx plaatjes zijn geniaal 
kan je die ergens downloaden (of die andere diktraxx)? zeker dati k ehm in me setje doe 
This is the horse.. to nowhere... 2e climax mama seee mama saaa
View on YouTube

This is the horse.. to nowhere... 2e climax mama seee mama saaa
View on YouTube
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dit vinden mensen leuker om te horen dan (om maar even gewoon iets standaards te pakken) Qlimax 2010 anthem?
vind het maar een beetje apart...
Wat een helden tracks!wrote:kan je die ergens downloaden (of die andere diktraxx)? zeker dati k ehm in me setje doe
This is the horse.. to nowhere... 2e climax mama seee mama saaa![]()
View on YouTube
Diktraxx DJ Team - Scheetenlaatster
Absoluut! Want hier kan ik iig nog om lachen. Het Qlimax anthem doet pijn aan je oren en is alles behalve grappig.wrote:dit vinden mensen leuker om te horen dan (om maar even gewoon iets standaards te pakken) Qlimax 2010 anthem?
-
S
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zatox:
View on SoundCloudAfter Rawstyle ... We have Antistyle maauahah is a track that i Made just for fun in 2 hours... And in few min i gonna post the preview..
wrote:Zatox:View on SoundCloudAfter Rawstyle ... We have Antistyle maauahah is a track that i Made just for fun in 2 hours... And in few min i gonna post the preview..
Jezus Skeodeodeodkeeokeoke... Diktraxx is DUIDELIJK een grap. Qlimax anthem is onbedoeld een grap.
Sarcasme?wrote:Jezus Skeodeodeodkeeokeoke... Diktraxx is DUIDELIJK een grap. Qlimax anthem is onbedoeld een grap.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
boeiend, grap of niet, mensen hier zijn nog serieus optimistisch over die plaat, dat vind ik ronduit belachelijk.
Wasted Penguinz kwamen ook met een duidelijke grap, genaamd Din Mamma.... die werd hier door vrijwel iedereen compleet de grond in geboord. Zie je waar de mensen hier gewoon zigzaggend een rechte lijn proberen te volgen.
Wasted Penguinz kwamen ook met een duidelijke grap, genaamd Din Mamma.... die werd hier door vrijwel iedereen compleet de grond in geboord. Zie je waar de mensen hier gewoon zigzaggend een rechte lijn proberen te volgen.
-
S
Vette track van Zatox, als setopener
Godverdomme zeg, hij mag wel vaker dit soort tracks maken! Rawdub!wrote:wrote:Zatox:View on SoundCloudAfter Rawstyle ... We have Antistyle maauahah is a track that i Made just for fun in 2 hours... And in few min i gonna post the preview..
klinkt mij net iets te house maar wel een vet idee opzich. Had naar mijn mening alleen anders uitgewerkt mogen worden. Vind t zo nog niet echt boeiend. En plz laten we aub niet weer een hype starten en dingen anitstyle gaan noemen. Zelfde als nu style en raw style. Hou t gwn bij hardstyle en ga niet steeds nieuwe namen verzinnen