Tering dat moet wel de slechtste track van 2010 zijn 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Stond dit er al? Weet niet of het klopt maar op Youtube staat 'The R3bels - TBA' en je hoord dat het uit een set bij the Magic Show is geknipt. Hij is igg verdomt hard!
View on YouTube
View on YouTube
Wel zuur als je geld uit geeft aan een woordenboek waarin de woorden niet op alfabetische volgorde staan... kut nummerwrote:wrote:View on YouTube
Twitter DJ Isaac:That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj: @djisaac Funniest new track dude haha, nice work!
Oeh! Kijk uit! Iets experimenteels!
Gewoon een experimentje met een breakbeat. Zoals hij zelf zegt: Neem het niet te serieus).
Gewoon een experimentje met een breakbeat. Zoals hij zelf zegt: Neem het niet te serieus).
Iets experimenteels breng je niet gelijk uit en als hij hem alleen op Youtube zet om op basis van reacties zijn experiment te verbeteren, dan is dat ook ter vergeefs want 'Joeptoep volk' reageert alleen maar met 'kut' of 'goed'. Als hij met die beatbreak verder gaat experimenteren heeft het wel potentie!wrote:Oeh! Kijk uit! Iets experimenteels!
-
M
Sorry die Isaac is niet mijn ding..
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
+1wrote:Tering dat moet wel de slechtste track van 2010 zijn
Dat klopt inderdaad,zie : http://www.themagicshow.nl/wordpress/?p=606wrote:Stond dit er al? Weet niet of het klopt maar op Youtube staat 'The R3bels - TBA' en je hoord dat het uit een set bij the Magic Show is geknipt. Hij is igg verdomt hard!
View on YouTube
Tekst is buitengewoon verschrikkelijk, maar dat stukje tussen de tekst door steeds heeft wel wat. Alstie daarmee een track zou bouwen zonder al dat vage gedoe met dj's opnoemen dan wil ik 'm best horen.wrote:View on YouTube
Twitter DJ Isaac:That's right! Don't take it too serious;) RT @kadetdj: @djisaac Funniest new track dude haha, nice work!
Okee, wat een beukplaat zeg!wrote:Dat klopt inderdaad,zie : http://www.themagicshow.nl/wordpress/?p=606
Ik gok op The Prophet & Frontliner.wrote:Vind die stem toch wel typisch evil activities. Mssn dan toch weer Max enforcer? Lijkt onlogisch maar ik vind de stijl van die track er gwn wat van weg hebben.wrote:View on YouTube
-
A
Was op PF ook al gezegt ja 
Ik had stiekem eigenlijk een enorm Pollen gevoel bij die track.
Same here, en een Slim Shore gevoel ook nog, met een tikkeltje Zany erbij. Zou me niet verbazen als het een Fusion All-stars track waswrote:Ik had stiekem eigenlijk een enorm Pollen gevoel bij die track.
Als het iemand anders is, dan verdienen ze wel een
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik gok op DR of Zany
Gewoon langzame hardcore... Ben er niet heel erg kapot van om eerlijk te zeggenwrote:Stond dit er al? Weet niet of het klopt maar op Youtube staat 'The R3bels - TBA' en je hoord dat het uit een set bij the Magic Show is geknipt. Hij is igg verdomt hard!
View on YouTube
wrote:Ik had stiekem eigenlijk een enorm Pollen gevoel bij die track.
Bazentrack!wrote:Gewoon langzame hardcore... Ben er niet heel erg kapot van om eerlijk te zeggenwrote:Stond dit er al? Weet niet of het klopt maar op Youtube staat 'The R3bels - TBA' en je hoord dat het uit een set bij the Magic Show is geknipt. Hij is igg verdomt hard!
View on YouTube
-
D
vind deze track echt een zieke trackwrote:Bazentrack!wrote:Gewoon langzame hardcore... Ben er niet heel erg kapot van om eerlijk te zeggenwrote:Stond dit er al? Weet niet of het klopt maar op Youtube staat 'The R3bels - TBA' en je hoord dat het uit een set bij the Magic Show is geknipt. Hij is igg verdomt hard!
View on YouTube
-
A
Hè Hè dan, die moet ik live meemaken
Dat Zatox die niet eens heeft gedraait joh!wrote:Hè Hè dan, die moet ik live meemaken
Weet niet of dit een nieuwe track is
Kwam hem tegen tussen me filmpjes, staat op hyves onder deze link http://bart-y.hyves.nl/album/3226455/Vr ... state__=20
Correct me if i'm wrong
Correct me if i'm wrong