Wildstylez kan wel eens de held van Qlimax gaan worden. 
Is het vandaag pas dinsdag?wrote:Ik hou ook gewoon van je pnrixmixflix![]()
Helpt je dat over je dinsdagdip heen?![]()
Moderator: Jambekkieee
Is het vandaag pas dinsdag?wrote:Ik hou ook gewoon van je pnrixmixflix![]()
Gelukkig niet, anders duurt het nog langer tot zaterdagwrote:Is het vandaag pas dinsdag?wrote:Ik hou ook gewoon van je pnrixmixflix![]()
wrote:Wildstylez is echt een muthafucking EINDBAAS! Huh? Is echt weer een meesterwerk!
+1wrote:WOOOW die nieuwe Wildstylez nummers
afgang?wrote:Wat ik vooral goed vind is dat hij dit uberhaupt durft na zijn afgang op Defqon, getuige professionaliteit.. Voor mij toch wel de (Mainstream) Producer van het Jaar!
afgang groot woord denk ik maar snap wat je bedoeltwrote:Wat ik vooral goed vind is dat hij dit uberhaupt durft na zijn afgang op Defqon, getuige professionaliteit.. Voor mij toch wel de (Mainstream) Producer van het Jaar!
helemaal mee eens!wrote:Nja.. afgang is misschien een groot woord.. maar zo hoor je defqon niet af te sluiten. Maar ik vergeef het hem.. Met Lost in Music, Feedback, Delay Distortion, Huh?, Yellow Minute Remix (Ja..), Back to Basics & 160 BPM Track (You & Me Remix) heeft hij het meer dan goed gemaakt!
Eigenlijk is alleen No Time to Waste een Waste of Time.. en Lost in Dreams remix vond ik ook minder.