gahgahggaghahga, die amerikanen zijn fet grappig hoe ze dansen.
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Frontliner Finished another "2010 Edit". Will present it at my liveact at @DBSTF @ Outland Rotterdam next saturday! Which one do you hope it will be?
stond hier alwrote:Frontliner Finished another "2010 Edit". Will present it at my liveact at @DBSTF @ Outland Rotterdam next saturday! Which one do you hope it will be?
Owja, in wist je dat, zie het net.wrote:stond hier alwrote:Frontliner Finished another "2010 Edit". Will present it at my liveact at @DBSTF @ Outland Rotterdam next saturday! Which one do you hope it will be?
Brennan Heart Twitter:
finally finished 'Bang the Bass' with @DjZany So when we gonna do the A-side?;-)
about 18 hours ago via web
Nitrouz Twitter:
Just got the vocals back for the new NitrouZ & Toneshifterz! ITS GONNA BE HUGE
about 10 hours ago via Facebook

finally finished 'Bang the Bass' with @DjZany So when we gonna do the A-side?;-)
about 18 hours ago via web
Nitrouz Twitter:
Just got the vocals back for the new NitrouZ & Toneshifterz! ITS GONNA BE HUGE
about 10 hours ago via Facebook
Klinkt vet! Ik zou hem wel is in betere kwaliteit willen horen! Lijkt me een dikke partytrack. 
Last edited by Rampestamper on 20 Oct 2010 19:55, edited 1 time in total.
Zag dat ie al in betere erop stond, hiero:wrote:Klinkt vet! Ik zou hem wel is in beter kwaliteit willen horen!
View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
onder dat kut hee hoo gedoe! Zit een leuke plaat, maar ik beschouw het niet als hardstyle
jezus dat hee hoo.. daarom dati k dus niet naar belgie ga voor een party
anyways.. volgens mij is dit wel meer hardstyle dan wat showtek de afgelopen tijd hebt gemaakt? klinkt een beetje oldskool
anyways.. volgens mij is dit wel meer hardstyle dan wat showtek de afgelopen tijd hebt gemaakt? klinkt een beetje oldskool
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Idd vind het ook niet zo speciaal. Leuk verwerkt dat wel maar het trekt me niet zo. Geldt hetzelfde voor die One Remix.wrote:Het origineel is dit dus, beetje jammer om er een hardstyle remix van te maken :S
View on YouTube
Ik vind Smack niet geweldig goed ofzo. De melodie komt me best bekend voor...
Vind hem wat van Shut Up weg hebben..wrote:Ik vind Smack niet geweldig goed ofzo. De melodie komt me best bekend voor...
-
A
Minder dezewrote:View on YouTube
Jaaaa Smack, leuke midintro, vette melo, en had wat schrik voor de vocal maar die gaat goed 
Geen topper maar wel vette plaat
Geen topper maar wel vette plaat
lekker die smack!
vind hem een heerlijk heroïsche melodie hebben
pope of dope remix
tsja origineel vind ik zo'n dik nummer
net zoals bij one, waarom remix je dit? het kan alleen maar slechter
vind hem een heerlijk heroïsche melodie hebben
pope of dope remix
net zoals bij one, waarom remix je dit? het kan alleen maar slechter
Vind t wel leuk dat iemand het gat tussen house en hardstyle invult. Hoor liever dat soort dingen dan gewone house, en eigenlijk ook liever dan de standaard hardstylehitjes. Leuke discotheekmuziek, en ook wel voor even op een feest
Zolang 't maar niet als (echte) hardstyle wordt bestempeld: prima 
Overigens, over de melodie van Smack: Waar tracks van afgeleid zijn. (page 47)
Komt dus uit een oude track, maar wel 1 van Pollen zelf
Overigens, over de melodie van Smack: Waar tracks van afgeleid zijn. (page 47)
Komt dus uit een oude track, maar wel 1 van Pollen zelf
Jij verwoordt nu net het geen dat ik altijd dacht, maar moeilijk vond om uit te leggenwrote:Vind t wel leuk dat iemand het gat tussen house en hardstyle invult. Hoor liever dat soort dingen dan gewone house, en eigenlijk ook liever dan de standaard hardstylehitjes. Leuke discotheekmuziek, en ook wel voor even op een feestZolang 't maar niet als (echte) hardstyle wordt bestempeld: prima