Wauw echt mooi nummerwrote:The Prophet Vs. Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
View on YouTube
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
lolwrote:Wauw echt mooi nummerwrote:The Prophet Vs. Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
View on YouTube![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom voer jij deze discussie verder als je van te voren al voor jezelf in vult dat je toch je glijk niet gaat halen?wrote:mening ja precies nu zeg je het goede woord.. er is geen defenitie van raw. of je iets raw vindt dat is een mening. waarom ga je dan zo'n nutteloze discussie houden waarin toch niemand z'n gelijk gaat halen?
RobertV voert discussie over de discussie over Frontliner en Zatox. Hoewel de laatste op meningen is gebaseerd, valt er in de discussie die RobertV voert wel gelijk te halen. Wij hebben nu een discussie over een discussie over een discussie. Volgens mij gaat 't te verwrote:Waarom voer jij deze discussie verder als je van te voren al voor jezelf in vult dat je toch je glijk niet gaat halen?wrote:mening ja precies nu zeg je het goede woord.. er is geen defenitie van raw. of je iets raw vindt dat is een mening. waarom ga je dan zo'n nutteloze discussie houden waarin toch niemand z'n gelijk gaat halen?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
volgens mij moeten we back on topic gaan voordat mensen te veel na moeten denken hieroverwrote:RobertV voert discussie over de discussie over Frontliner en Zatox. Hoewel de laatste op meningen is gebaseerd, valt er in de discussie die RobertV voert wel gelijk te halen. Wij hebben nu een discussie over een discussie over een discussie. Volgens mij gaat 't te verwrote:Waarom voer jij deze discussie verder als je van te voren al voor jezelf in vult dat je toch je glijk niet gaat halen?wrote:mening ja precies nu zeg je het goede woord.. er is geen defenitie van raw. of je iets raw vindt dat is een mening. waarom ga je dan zo'n nutteloze discussie houden waarin toch niemand z'n gelijk gaat halen?
Die nieuwe van Psyko Punkz en Coone klinken lekker voor zover je het kan horen 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Wat een gasten hier op hardtraxx zeg. Als iemand iets leuk goed mooi geïl als boter vind of ergens een mening over heeft. Laat hem dan gewoon . Ik denk als je de site keer goed na kijkt waar het meestal over gaat dus niet over de topic. Hou je denk meer als de helft niet over kwa pagina's
wrote:Wat een gasten hier op hardtraxx zeg. Als iemand iets leuk goed mooi geïl als boter vind of ergens een mening over heeft. Laat hem dan gewoon . Ik denk als je de site keer goed na kijkt waar het meestal over gaat dus niet over de topic. Hou je denk meer als de helft niet over kwa pagina's
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
hmm... ik hoor absoluut geen inbreng van Coone, klinkt meer als een standaard PP track.
maar helaas is het weer van hetzelfde... kicks, vocals... tijd voor iets anders misschien?
maar helaas is het weer van hetzelfde... kicks, vocals... tijd voor iets anders misschien?
kvind nog wel redelijk klinken alleen vind ik die vocals echt om te huilen
Hier hoef ik niets aan toe te voegen.wrote:hmm... ik hoor absoluut geen inbreng van Coone, klinkt meer als een standaard PP track.
Dat zijn 9 van de 10 PP tracks, met als toppunt BassBoomwrote:kvind nog wel redelijk klinken alleen vind ik die vocals echt om te huilen
kvind deze kwa vocals ook dicht in de buurt komen hoor:Pwrote:Dat zijn 9 van de 10 PP tracks, met als toppunt BassBoomwrote:kvind nog wel redelijk klinken alleen vind ik die vocals echt om te huilen
Vind het een lekker nummer, nice melo zit er in. Heb alleen niks met dat 'Ra-ta ta' lijkt wel pokemon blauw! voor de rest wel chill nummer, maar geen uitblinker ofzo voorzover ik het nu hoor.. wil m wel ffies live horen!
Kan maar zo, heb het nummer nog niet beluisterdwrote:
kvind deze kwa vocals ook dicht in de buurt komen hoor:P
Hahawrote:wrote:Yo Mamma!!!
Vind het een lekker nummer, nice melo zit er in. Heb alleen niks met dat 'Ra-ta ta' lijkt wel pokemon blauw! voor de rest wel chill nummer, maar geen uitblinker ofzo voorzover ik het nu hoor.. wil m wel ffies live horen!
Psyko Punkz gaan me nu officieel vervelen.
DDD Remix:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Klinkt goed, hij heeft alleen wel veel weg van Trapped.