Nee het is een Alphaverb track maar omdat AVIO op Loudness staat, staat de track als AVIO op die site. Maar het is Alphaverb track 
Intro doet met denken aan Pump It Loud 2006
Moderator: Jambekkieee
Intro doet met denken aan Pump It Loud 2006
+1 voor de hele postwrote:Frontliner presteert het wel weer zeg, net als je denkt dat die kicks niet hoger gepitcht kunnen worden, gaan ze nóg hoger
Vind dit ook niet echt een erg leuke track.
Jij snapt 'm. Tijdens Defqon zat ik eigenlijk op de tekst te wachten, dacht dat t een remix was ofzowrote:Intro doet met denken aan Pump It Loud 2006
Dus daarom leek ie zo op 2006...wrote:View on YouTube
Nieuwe van de Donkey Rollers.
Gisteren op lokaal feestje waar Jowan was even met staan buurten. Nieuwe track van hun gaat Chaos heten.
Hij is voor het eerste gedraaid op Qlimax 2006 (waar hij niet af was). Nu vonden ze het tijd om deze toch maar is af te maken.
Dus bij deze
Wat een uber vette verlichting hangt daar.wrote:Dus daarom leek ie zo op 2006...wrote:View on YouTube
Nieuwe van de Donkey Rollers.
Gisteren op lokaal feestje waar Jowan was even met staan buurten. Nieuwe track van hun gaat Chaos heten.
Hij is voor het eerste gedraaid op Qlimax 2006 (waar hij niet af was). Nu vonden ze het tijd om deze toch maar is af te maken.
Dus bij deze
Inderdaad. Kippenvelwrote:Wat een monsterlijke track, 2006 (als dat de originele benaming is) ben ik echt verliefd op.
Track heeft nooit een naam gehad.... nu wel...en hij is wat ge-upgraded naar 2010 niveauwrote:Wat een monsterlijke track, 2006 (als dat de originele benaming is) ben ik echt verliefd op.
wrote:Track heeft nooit een naam gehad.... nu wel...en hij is wat ge-upgraded naar 2010 niveauwrote:Wat een monsterlijke track, 2006 (als dat de originele benaming is) ben ik echt verliefd op.
02. Donkey Rollers - Qlimax Tool??wrote:wrote:Track heeft nooit een naam gehad.... nu wel...en hij is wat ge-upgraded naar 2010 niveauwrote:Wat een monsterlijke track, 2006 (als dat de originele benaming is) ben ik echt verliefd op.
Op de Tracklist staat, Qlimax-2006 tool, maar blij dat er een soort gelijke/identieke track uitkomt.
Hahaha wat een top hit:P
Kap nou gewoon met dat gebash. Slaat nergens op en jullie zijn al een keer veel te ver gegaan.
1. Is al een keer geplaatst.