de kick is dan ook het enige, de vocals + melodie zijn gwn verschrikkelijk
View on YouTube
View on YouTube
Zijn gewoon uit die set van The Pitcher die hij laatst had gemaakt voor Hardtraxx Community Sessions geknipt, oud nieuws indd...wrote:Ja, die hadden wel al eens gehoord.
geeft nietwrote:Sorry wist niet dat ze er al HQ op stonden
Als het goed is wel, hij werd daar gedraait iig.wrote:Dat is toch die Zany - TBA uit zn set op Fusion?
Goulish Delight is denk de tracknaam niet hoor, en ik vind het stiekem ook wel een Donkey Rollers tint hebben?
Tis toch echt Goulish Delight van Zany.wrote:Goulish Delight is denk de tracknaam niet hoor, en ik vind het stiekem ook wel een Donkey Rollers tint hebben?
Klopt! Wel irritant dat ik steeds denk dat er 'Zany - Goulash Delight'wrote:Tis toch echt Goulish Delight van Zany.wrote:Goulish Delight is denk de tracknaam niet hoor, en ik vind het stiekem ook wel een Donkey Rollers tint hebben?
+1, gruwelijk!wrote:die melo van zany... als god een mens was heette hij Zany
Echt zeer benieuwd naar deze track!wrote:Twitter B-Front:
Just woke up after a 15 houres studiosession with @HighVoltageSysX. Was home at 6:30 phoee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kneiterhard moet dat nummer wel niet gaan worden
Heb ik ook.. maar de Track is heelijk! Volgens mij kan ik me nog wel herinneren dat ik deze heb gehoord op Fusion...wrote:Klopt! Wel irritant dat ik steeds denk dat er 'Zany - Goulash Delight'wrote:Tis toch echt Goulish Delight van Zany.wrote:Goulish Delight is denk de tracknaam niet hoor, en ik vind het stiekem ook wel een Donkey Rollers tint hebben?
Als god bestond bedoel jewrote:die melo van zany... als god een mens was heette hij Zany
onder andere jawrote:Als god bestond bedoel jewrote:die melo van zany... als god een mens was heette hij Zany