vette melodie! Alleen als je net die kicks wat lomper maakt, dan is het best wel leuk nummertje.. Maar meer als ok is het dan nu ook niet, maar niet zeker niet slecht
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier.. 
kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind?wrote:Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier..
-
A
En gelijk headhunterz erbij betrekkenwrote:kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind?wrote:Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier..
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Ik vind dat Headhunterz zijn producties de laatste tijd niet top zijn, maar toch op een feest (en vooral in discotheken) zet hij vaak heerlijke sets neer.
En oh jah: Vind de LTBK remix op een feest super om te horen en vond de tatanka remix van I kissed a girl ook fantastisch toen die op qlimax voor het eerst langs kwam.
Zo dat is eruit
En oh jah: Vind de LTBK remix op een feest super om te horen en vond de tatanka remix van I kissed a girl ook fantastisch toen die op qlimax voor het eerst langs kwam.
Zo dat is eruit
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
haha als dat dit jaar zo zou zijn zou ik spontaan qlimax niet meer serieus nemen als feestwrote:Wasted Penguinz Qlimax-anthem![]()
goede muziek, maar ken wel geschiktere personen daarvoor
en terecht!wrote:En gelijk headhunterz erbij betrekkenwrote:kan ik uit deze post opmaken dat je headhunterz ook helemaal geweldig vind?wrote:Wasted Penguinz zijn altijd goed en die Nik Fish remix vind ik ook heerlijk. Maar ja, 9 van de 10 keer is mijn mening toch anders dan de rest hier..
Nee onterecht, Headhunterz kan je niet vergelijken met de Wasted Penguinz.
Ik snap niet wat HHZ hier mee te maken heeft...
Dus als je een Fusion producer geweldig vind, vind je de andere fusion producer ook sowiso geweldig :').
Dus als je een Fusion producer geweldig vind, vind je de andere fusion producer ook sowiso geweldig :').
Terecht?En terecht!
Behoorlijk kansloos van je, als je het mij vraagt.
ik bedoelde meer die nik fish.. wasted penguinz vind ik opzich best chillwrote:Nee onterecht, Headhunterz kan je niet vergelijken met de Wasted Penguinz.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
dawasiknie schreef:
Wasted Penguinz Qlimax-anthem
Brennan heart maakt hem al(A) ,
Zal me wel kapot lachen als dat was gebeurt
Wasted Penguinz Qlimax-anthem
Brennan heart maakt hem al(A) ,
Zal me wel kapot lachen als dat was gebeurt
Bron?wrote: Brennan heart maakt hem al(A) ,
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Zijn dikke duim..wrote:Bron?wrote: Brennan heart maakt hem al(A) ,
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Lekker nummer die "Anthem" van WP.. Denk niet dat het Qlimax anthem is maar laatst werd er wel gezegd hier dat nieuwe talenten ook een kans moeten krijgen dus wie weet 
Heerlijk on-topic, die laatste pagina's! Waar gaat dit topic ook alweer over...? 
Dat mensen nog serieus reageren op Wasted Penguinz Qlimax Anthem 
Post dan een new trackwrote:Heerlijk on-topic, die laatste pagina's! Waar gaat dit topic ook alweer over...?
Voor zover ik weet zou Anagenetic in deze dagen met een release komen. Maar na het gesprek met haar heb ik er verder niets meer over gehoord..wrote:Post dan een new trackwrote:Heerlijk on-topic, die laatste pagina's! Waar gaat dit topic ook alweer over...?
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Nu kan ik dit nr wel luisteren,zit veel energie in zonder die klote break.. Lekker gedaan man! Heerlijke outro trouwens! 154 bpm trouwens? Stuur mij die edit maar 
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
155 zelfs!;)
Ik zal je pm sturen
Ik zal je pm sturen