nou laat maar komen, ik ben benieuwd of ze er nog wat speciaals kunnen uithalenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)
Bron: HHZ op Hyves
Last edited by Oxbow on 09 Oct 2010 14:40, edited 1 time in total.
Moderator: Jambekkieee
nou laat maar komen, ik ben benieuwd of ze er nog wat speciaals kunnen uithalenwrote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)
Bron: HHZ op Hyves
The Vision heeft 'Chelley - Took the night' geremixed en dit is een mix van 'Major Lazer - Pon De Floor'. Ik wil hem eerst even in betere kwaliteit horen....wrote:View on YouTube
Is dat niet die track in de 'break' waar The Vision ook een bootleg van maakte? Klinkt vrij apart iig, maar heeft toch wel wat. Benieuwd naar langere sample in betere kwaliteit. Alleen wel echt verschrikkelijk commercieelOpzich liever een verhard house stukje als break dan een normale break iig
Vet gedaan die breakwrote:View on YouTube
Is dat niet die track in de 'break' waar The Vision ook een bootleg van maakte? Klinkt vrij apart iig, maar heeft toch wel wat. Benieuwd naar langere sample in betere kwaliteit. Alleen wel echt verschrikkelijk commercieelOpzich liever een verhard house stukje als break dan een normale break iig
Ah idd, dacht dat het Took the night was maar is het idd nietwrote:The Vision heeft 'Chelley - Took the night' geremixed en dit is een mix van 'Major Lazer - Pon De Floor'. Ik wil hem eerst even in betere kwaliteit horen....wrote:View on YouTube
Enigste wat ik hoor is dat alles gesampled is + geripte kicks... :')wrote:View on YouTube
Nee dankje!wrote:View on YouTube
krijg je met rip recordswrote:Enigste wat ik hoor is dat alles gesampled is + geripte kicks... :')wrote:View on YouTube
vind het wel wat hebben, benieuwd naar HQwrote:View on YouTube
+1, vind die "break" 1000x nikswrote:Nee dankje!wrote:View on YouTube
wrote:Nee, nee nee en nog eens nee.
Denk je dat het godverdomme afgelopen is met MMA, krijgen we een remix :')
Vind het verharde house stuk wel vet maar een beetje misplaatst. Verder klinkt het als een verbetering tov het origineel, maar geen grote ofzo. Zijn een hoop tracks die ik irritanter vind om te horen dan MMA (Gangsta, Just as Easy, SYSFV, Jaydee), dus kan er wel mee leven