wrote:maar een hele goede free track toch?wrote:Digital Society uiteindelijk toch een lekkere track geworden, alleen beetje jammer dat er nog steeds haivies gezegd wordt en dat de climax zo kort is
Voor een free track dan he
wrote:maar een hele goede free track toch?wrote:Digital Society uiteindelijk toch een lekkere track geworden, alleen beetje jammer dat er nog steeds haivies gezegd wordt en dat de climax zo kort is
Inderdaad, jammer. Achja, hij heeft het geprobeerd & het is in mijn ogen mislukt. Nu moet ie maar weer tracks gaan maken als Roots of Evil & Destination Nowhere.wrote:Die Digital Society track zuigt echt.
Hoe leeg, saai, en inspiratie loos kan je een track maken?wrote:View on YouTube
En hoe dom kunnen je vocals zijn. Echt totaal Tby-onwaardig dit.wrote:Hoe leeg, saai, en inspiratie loos kan je een track maken?wrote:View on YouTube
leuke track, alleen vind de vrouwelijke vocals niet zo chill klinken
Het is al een jaar 'Tby-onwaardig', we kunnen haast wel ophouden het zo te noemen. De oude Technboy is niet meer, het is alleen nog maar bagger.wrote:En hoe dom kunnen je vocals zijn. Echt totaal Tby-onwaardig dit.wrote:Hoe leeg, saai, en inspiratie loos kan je een track maken?wrote:View on YouTube
Dit word een release met Music Is My Life.wrote:leuke track, alleen vind de vrouwelijke vocals niet zo chill klinken![]()
pleur die er gewoon uit en dan heb je best een lekkere track
Juist nietwrote:Ik vind het wel wat hebben die van TBY, weer is wat anders met die "undersound" is denk meer een goeie partytrack dan om thuis te luisteren
Hangt er maar puur vanaf wanneer het gebruikt word. Als het op een moment komt na een flinke beukset is het wel fijn als afwisseling. Het is misschien 2x 1 minuutje..wrote:Juist nietwrote:Ik vind het wel wat hebben die van TBY, weer is wat anders met die "undersound" is denk meer een goeie partytrack dan om thuis te luisteren
Dat klote lento haalt heel het tempo er uit als je lekker aan het beuken bent
Nou ik vond 'The undersound' op Hardbass heeeel storend.wrote: Hangt er maar puur vanaf wanneer het gebruikt word. Als het op een moment komt na een flinke beukset is het wel fijn als afwisseling. Het is misschien 2x 1 minuutje..
Daar heeft u gelijk, alleen vind ik the undersound ook wel toepasselijkwrote:Aan het begin van een setje kan het wel vind ik. Net als dat de eerste plaat in een set (na een introductie/showdeel) best een beetje 'dubstyle' mag bevatten van mij. Maar niet als de voetjes al van de vloer zijnwrote: Hangt er maar puur vanaf wanneer het gebruikt word. Als het op een moment komt na een flinke beukset is het wel fijn als afwisseling. Het is misschien 2x 1 minuutje..