wat is dit?wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Vanaf 2:27 : Weer dezelfde kick, weer de standaardtrack zoals zatox ze maakt, geen bal aan dus ...
Geen bal aan kan ik het niet mee eens zijn.wrote: Vanaf 2:27 : Weer dezelfde kick, weer de standaardtrack zoals zatox ze maakt, geen bal aan dus ...
Maar ik moet zeggen dat die sound van Zatox (hoe lekker die ook is) mij ook een beetje gaat vervelen nu... Hij mag wel eens met iets nieuws komen imo.
Ik persoonlijk vind het geen bal aanwrote:Geen bal aan kan ik het niet mee eens zijn.wrote: Vanaf 2:27 : Weer dezelfde kick, weer de standaardtrack zoals zatox ze maakt, geen bal aan dus ...
Maar ik moet zeggen dat die sound van Zatox (hoe lekker die ook is) mij ook een beetje gaat vervelen nu... Hij mag wel eens met iets nieuws komen imo.
Vind d'r ook niet zo heel veel aan. Melodie lijkt een beetje op Attack Again ofzo.
Maar dat is zeker geen standaard-zatox plaat, op die kick na dan (mag ie idd eens wat aan doen).
Maar dat is zeker geen standaard-zatox plaat, op die kick na dan (mag ie idd eens wat aan doen).
Zijn de synths veel anders of zelfs bijzonder te noemen dan ? In mijn ogen niet namelijk ...wrote:Vind d'r ook niet zo heel veel aan. Melodie lijkt een beetje op Attack Again ofzo.
Het is iig niet die standaard-synth uit z'n laatste release. Ik meen dat hij deze nog nooit eerder heeft gebruikt maar kan aan mij liggen.
Ik zal de 25e eens even opletten (als me dat dan nog luktwrote:Het is iig niet die standaard-synth uit z'n laatste release. Ik meen dat hij deze nog nooit eerder heeft gebruikt maar kan aan mij liggen.
Vind de kick ook IETS anders klinken volgens mij
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
die Zatox - A new dimension is zooooooo heerlijk
wat n geweldige melodie en vocals, alleen jammer dat ie wel weer exact dezeflde climaxkick gebruikt als zn vorige 8(?) tracks
Volgens mij is het ook geen Zatox track, maar eentje van de R3bels..wrote:Ik zal de 25e eens even opletten (als me dat dan nog luktwrote:Het is iig niet die standaard-synth uit z'n laatste release. Ik meen dat hij deze nog nooit eerder heeft gebruikt maar kan aan mij liggen.) tijdens z'n set
Vind de kick ook IETS anders klinken volgens mij
hmm, had hun eigelijk wel bij Hardcopy verwacht.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Inderdaad, deepack draaide de track ook al enkele kerenwrote:hmm, had hun eigelijk wel bij Hardcopy verwacht.
The Machine.. Eindbaas #1wrote:Zwaar nice nummer, tegenwoordig ben ik niet echt meer van de melody's, maar deze springt echt echt bovenuit. The Machine is echt goed bezig.wrote:View on YouTubeGeen blije poep tenminste.
Kippevel van het begin tot het eind!wrote:View on YouTube
Is deze al uit?
Nee, maar het is een officieele remix en hij zal dus ook binnenkort uitkomen
Er komen binnenkort trouwens zowiezo een hele hoop Machine platen uit, dus houd zn facebook maar in de gaten 
Zulk nieuws wil ik horen.wrote:Nee, maar het is een officieele remix en hij zal dus ook binnenkort uitkomenEr komen binnenkort trouwens zowiezo een hele hoop Machine platen uit, dus houd zn facebook maar in de gaten
Yes Yes Yes! Eindelijk komt er The Machine werk naar voren 
Das gewoon Zairon - Don't Stop met een andere kick eronder
Beetje jammer.
Beetje jammer.
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014