Wel een release waard, hij komt op foxkids hits 22.wrote:+1wrote:En wederom weet Bioweapon mij totaal niet te overtuigen.wrote:View on YouTube
zeer matig..
had na de 'Gold' remix wel wat beter verwacht van Bioweapon..
geen release waard
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
View on YouTube
Speciaal Filmpje met Dit godelijk nummer erin
Goeie Kwaliteit
Zatox - A New Dimension
Speciaal Filmpje met Dit godelijk nummer erin
Zatox - A New Dimension
ik had hem nog niet in goede kwaliteit gehoord, maar dit klinkt weeer goed van zatoxwrote:View on YouTube
Speciaal Filmpje met Dit godelijk nummer erinGoeie Kwaliteit
Zatox - A New Dimension
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Voor zover ik hoor, een heel dik nummerwrote:View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
klinkt lekker ja !
Had hem nog niet eerder gehoord.wrote:View on YouTube
Zatox - A New Dimension
Wat een tering lekker nummer
Klinkt als een kinderliedje met kicks eronder. Beetje YRML-achtig. Misschien ga ik het stiekem leuk vinden na een paar keer, maar dan ben ik wel een beetje teleurgesteld in mezelfwrote:View on YouTube
die melodie komt me wel verdomd bekend voor, inderdaad van een spel / kinderprogramma ofoz? 
Dit doet mij dus niks. Vind dit echt zon typisch zatox nummer van de laatste tijd. Geen nieuwe sounds geen nieuwe kicks. Allemaal standaard. Terwijl ik het grootste deel van zn tracks wel kan waarderen. T is mij niet meer interessant genoeg als ie zo doorgaat. Wordt t teveel 13 in een zatoxdozijn van.wrote:ik had hem nog niet in goede kwaliteit gehoord, maar dit klinkt weeer goed van zatoxwrote:View on YouTube
Zatox - A New Dimension
View on YouTube
De nieuwe van Bioweapon.. lekker energiek nummer met een intro die me een beetje aan wat nummers van Tuneboy doet denken
De nieuwe van Bioweapon.. lekker energiek nummer met een intro die me een beetje aan wat nummers van Tuneboy doet denken
kijk pagina terugwrote:View on YouTube
Haha oeps, in alle enthousiasme meteen gepostwrote:kijk pagina terugwrote:View on YouTube
-
G
die bioweapon vind ik maar zwak... erg jammer dat et zo lang duurt voordat ie op gang komt... met wat fatsoenlijke kicks...
en auditory nerve erg lekker natuurlijk
en auditory nerve erg lekker natuurlijk
Wat een blij kut nummer!wrote:View on YouTube
jaaaa vanaf 4:26 klinkt ie wel chillwrote:View on YouTube
Zonder erop uit te zijn om Showtek te bashen, vind ik er weinig aan. Komt denk ik voornamelijk doordat ik origineel ook niks vond/vind en Showtek op zich niet heel toevoegt met de remix. Deze laat ik liggen, maar ik kijk uit naar de volgende.wrote:View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
View on YouTube
A-lusion - Marked For Life (PREVIEW)
Released soon on M!D!FY Digital 003
More information: http://www.a-lusion.com / http://www.midify.com