Allememaggieeees! Wat een track!
Beetje jammer dat jullie nu ook allemaal mn moeder kennen
Moderator: Jambekkieee
Allememaggieeees! Wat een track!
Dus jij bent mijn zoon?wrote:Beetje jammer dat jullie nu ook allemaal mn moeder kennen
Sorry maar wat kan HHZ er aan doen dat de Noisecontrollers dit nummer zo gemaakt hebben. Als HHZ het geproduceerd heeft, ja dan begrijp ik je maar dit is kant klare b*llsh*t.wrote:Noisecontrollers moeten eens kappen met dat Headhunterz styletje (no offense)
Lijkt wel sinds Noisecontrollers maatjes met HHZ zijn geworden, hun tracks steeds slapper worden.. Waar zijn die rauw Samara achtige tracks?
Dat hebben ze toch zelf in de hand of ben ik nou gek?wrote:Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat
NC deed het toch altijd vrij goed met duistere tracks als Samara/Sanctus, minder mainstreamplaten zoals Surge of Power en Yellow Minute, maar nu is het puur mainstream zonder enige diepgang.wrote:Dat hebben ze toch zelf in de hand of ben ik nou gek?wrote:Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat![]()
Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand
Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!wrote:Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand
Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.wrote:Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!wrote:Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand
Dit is niet te geloven! Echt het eerste nummer dat ik van Thera hoor dat me wel aanstaat
'Club Jumper' is niet bepaald duister maar zou ik ook niet mainstream en 'Faster N Further' vind ik zelf wel een goede track en ik denk dat Noisecontrollers binnekort wel weer met een harde/duistere plaat zullen komen (hopelijk bij 'Fusion: The Next Level'). En vergeet 'Psyko Punkz & Noisecontrollers - Bass Mechanics' en 'The Pitcher - Bangrinding (Noisecontrollers Remix)' niet die ook net nieuw en wel degelijk hard zijn (dat is dan mijn mening). Maar ik ben het er mee eens hoor, dat Noisecontrollers beter bij bijvoorbeeld Zany in de studio kunnen zitten dan samen met Headhunterz in één gebouw.wrote:NC deed het toch altijd vrij goed met duistere tracks als Samara/Sanctus, minder mainstreamplaten zoals Surge of Power en Yellow Minute, maar nu is het puur mainstream zonder enige diepgang.wrote:Dat hebben ze toch zelf in de hand of ben ik nou gek?wrote:Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat![]()
Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand
Dit maakt mij heel erg uit! Als jij als artiest jou eigen ding doet, je hebt fans opgebouwt en hebt plezier in wat je doet. Je doet tenslotte je 'eigen' ding! Maar als jij de kans hebt om in de mainstream te komen omdat daar het geld zit zal je die dan pakken? Zal je dan jou eigen identieke 'ding' gaan veranderen en je trouwe fans achter laten om daarmee geld te gaan verdienen?wrote:Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.wrote:Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!wrote:Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand
Nee ik geef het niet toe haha
Lekker nummer alleen zit die kut bass er weer in volgensmij.
Mag hopen van niet. Die bass verkloot anger en revelation ook al. Zouden ze niet begrijpen dat ie niet fijn is?wrote:
Lekker nummer alleen zit die kut bass er weer in volgensmij.
Vet nummer, kick/bass is live wel lekker hoor.wrote:Lekker nummer alleen zit die kut bass er weer in volgensmij.
Was jij gister ook niet bij Jones?
haha ja zekerwrote:Dus jij was het tochJij stond achter ons in de rij, volgens mij.. Dat we zeiden dat het al vol was?
Ja we stonden backstage. Was echt geweldig.wrote:Ja, ik zat daar ook tussen :') Zie mezelf ook op Loopmachine.. Jij mocht backstage toch?
Zooo, deze is lekker!
Wat een kut publiek vooraan zeg. :') Wel een hele vette track trouwens.