Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Rickie wrote:View on YouTube

lekker nummer + lekkere pic :love:
Allememaggieeees! Wat een track! :love:
Beetje jammer dat jullie nu ook allemaal mn moeder kennen :mad:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Mannonymous wrote:Beetje jammer dat jullie nu ook allemaal mn moeder kennen :mad:
Dus jij bent mijn zoon?
Hardtraxxer
712 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Teknizion wrote:Noisecontrollers moeten eens kappen met dat Headhunterz styletje (no offense)
Lijkt wel sinds Noisecontrollers maatjes met HHZ zijn geworden, hun tracks steeds slapper worden.. Waar zijn die rauw Samara achtige tracks? :thumbdown:
Sorry maar wat kan HHZ er aan doen dat de Noisecontrollers dit nummer zo gemaakt hebben. Als HHZ het geproduceerd heeft, ja dan begrijp ik je maar dit is kant klare b*llsh*t.

En nee ik ben geen HHZ fan.
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Tel wrote:Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.
Ook even voor de duidelijkheid: Ik heb niet gezegt dat het door HHZ komt, maar alleen sins dat :thumbup:
Dat hebben ze toch zelf in de hand of ben ik nou gek? :P

Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand ^^
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
BadToTheBone wrote:
Tel wrote:Sins Noisecontrollers met HHZ in de studio heeft gezeten zijn ze na mijn mening berg afwaarts gegaan. Voornamelijk hun laatste release, Faster N Further en nu dan weer deze robot iets. Het is niet hun stijl, maar komt meer in de buurt van HHZ.

NC deed het toch altijd vrij goed met duistere tracks als Samara/Sanctus, minder mainstreamplaten zoals Surge of Power en Yellow Minute, maar nu is het puur mainstream zonder enige diepgang.
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
BadToTheBone wrote:Ach ja 100% alle fans tevreden houden lukt niemand ^^
Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Tel wrote:
Sorry hoor maar Noisecontrollers hadden eerst een veel andere doelgroep dan nu. Dus ze zijn nieuwe 'fans' gaan zoeken laat zo maar zeggen en hun oude 'fans' links laten liggen. En het is wat Dakpan zegt, ze waren veel duisterder en kijk nu? Heel veel mainstream!
Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.

Nee ik geef het niet toe haha
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Rickie wrote:View on YouTube

lekker nummer + lekkere pic :love:
Dit is niet te geloven! Echt het eerste nummer dat ik van Thera hoor dat me wel aanstaat :D Komt vast door het mooie plaatje :whistle:

Ander verhaal:
Ik hoorde gister op Elementz tijdens de set van DBSTF een remix van Down With The Hardstyle, nou ja eerder een remake, maar wel een grote verbetering, klonk best leuk.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Dakpan wrote:
BadToTheBone wrote:

NC deed het toch altijd vrij goed met duistere tracks als Samara/Sanctus, minder mainstreamplaten zoals Surge of Power en Yellow Minute, maar nu is het puur mainstream zonder enige diepgang.
'Club Jumper' is niet bepaald duister maar zou ik ook niet mainstream en 'Faster N Further' vind ik zelf wel een goede track en ik denk dat Noisecontrollers binnekort wel weer met een harde/duistere plaat zullen komen (hopelijk bij 'Fusion: The Next Level'). En vergeet 'Psyko Punkz & Noisecontrollers - Bass Mechanics' en 'The Pitcher - Bangrinding (Noisecontrollers Remix)' niet die ook net nieuw en wel degelijk hard zijn (dat is dan mijn mening). Maar ik ben het er mee eens hoor, dat Noisecontrollers beter bij bijvoorbeeld Zany in de studio kunnen zitten dan samen met Headhunterz in één gebouw.
Hardtraxx Elite
last seen May 2023
BadToTheBone wrote:
Tel wrote:
Alles waar geld te halen valt moet je pakken, zeker in deze tijd, ach wat maakt het ook uit. De echte fans blijven toch wel luisteren naar de ouwe noiscontrollers sounds die mijzelf ook erg aantrekt. Dus aan de ene kant hebben jullie gelijk.

Nee ik geef het niet toe haha
Dit maakt mij heel erg uit! Als jij als artiest jou eigen ding doet, je hebt fans opgebouwt en hebt plezier in wat je doet. Je doet tenslotte je 'eigen' ding! Maar als jij de kans hebt om in de mainstream te komen omdat daar het geld zit zal je die dan pakken? Zal je dan jou eigen identieke 'ding' gaan veranderen en je trouwe fans achter laten om daarmee geld te gaan verdienen?
Het gezegde luid: maak van je hobby je beroep! Hier ben ik dus niet mee eens. Geld maakt gelukkig, maar een goede hobby nog meer!

En idd, ik blijf wel lekker hun oude producties luisteren. Night after Night zal nog vele mate meer door mijn speakers knallen! :love:
Last edited by Tel on 05 Sep 2010 16:05, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Josh & Wesz - Oblivion

View on YouTube
Hij stond er al op, maar toen kon je het niet goed horen en nu is de HQ uit!
Last edited by Maximum on 05 Sep 2010 16:06, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
View on YouTube

DBSTF - Loopmachine
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Wesz wrote:View on YouTube

DBSTF - Loopmachine
Lekker nummer alleen zit die kut bass er weer in volgensmij.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Poepislekker wrote:
Mag hopen van niet. Die bass verkloot anger en revelation ook al. Zouden ze niet begrijpen dat ie niet fijn is? :$
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
View on YouTube
Die intro :bomb:
A
Poepislekker wrote:

DBSTF - Loopmachine
Vet nummer, kick/bass is live wel lekker hoor.
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015

DBSTF - Loopmachine
Was jij gister ook niet bij Jones?
Last edited by Odyssee on 05 Sep 2010 17:47, edited 1 time in total.
A
Dus jij was het toch :P Jij stond achter ons in de rij, volgens mij.. Dat we zeiden dat het al vol was? :P
Hardtraxxer
last seen Jul 2015
Almighty wrote:Dus jij was het toch :P Jij stond achter ons in de rij, volgens mij.. Dat we zeiden dat het al vol was? :P
haha ja zeker :P. Zat jij daarbij?:p. Haha ik spot me ook in loopmachine filmpje. Wat een avond (L)
A
Ja, ik zat daar ook tussen :') Zie mezelf ook op Loopmachine.. Jij mocht backstage toch?
Hardtraxxer
last seen Jul 2015
Almighty wrote:Ja, ik zat daar ook tussen :') Zie mezelf ook op Loopmachine.. Jij mocht backstage toch?
Ja we stonden backstage. Was echt geweldig. :worship:
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010

DBSTF - Loopmachine
Zooo, deze is lekker! :worship:
Jammer dat ik aan het begin 1 minuut moest wachten op de kick..
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
View on YouTube
Jones & B-Front - Lunatick (Blauwe Ballen Remix) :worship:

Lol @ Intactable one :lol: (als het goed is hoor je duidelijk dat het zijn stem is)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025

DBSTF - Loopmachine
Wat een kut publiek vooraan zeg. :') Wel een hele vette track trouwens. :worship: