Vortex vs Schinkel - A Sequence - Brain Exciter RMX (HardForum Records)
View on YouTube
Release: 14-01-2010
View on YouTube
Moderator: Jambekkieee
Ik heb een beetje hetzelfde. Het is niet zo dat hun nieuwe tracks slecht zijn maar het doet zo vreselijk onder voor hun eerdere shit.wrote:vind Macabre 2010 niks eerlijk gezegt. Origineel is zo veel beter. Vind de nieuwe style van NC eigenlijk helemaal niks. Eerst hadden ze van die brute tracks met zieke kicks (Venom, Shreek, Thugs rmx, crump rmx etc. ) maar wat ze nu produceren... slechte synth, goedkope kicks(knalt niet net als hun kicks van vroeger, mislukte hardcore-achtige kick) sorry nee vind ik niks aan.
Volgens mij gaat iedereen ervan uit dat Repesteeltje gewoon NC is?wrote:Grappig, The Pitcher kan wel zo'n track maken (Serenity), komt er een onbekende producer mee, word het afgedaan als cheesy, hands-up, te blij etc...
HLY SHT lekker nummertjewrote:Vortex vs Schinkel - A Sequence - Brain Exciter RMX (HardForum Records)
View on YouTube
serenity had gewoon ietswrote:Grappig, The Pitcher kan wel zo'n track maken (Serenity), komt er een onbekende producer mee, word het afgedaan als cheesy, hands-up, te blij etc...
1.50 Dikke Kicks! Komt de opbouw, zit nog mooi in elkaar! Dan verwacht je de Climax, Niet duswrote:wrote:Vortex vs Schinkel - A Sequence - Brain Exciter RMX (HardForum Records)
View on YouTube
Klopt! My Misery is zo'n gruwelijk nummer!wrote:Ligt het aan mij of is het helemaal in om een stuk rock in je nummer te plemmen. Zowel in hardstyle als in hardcore nummers komt het steeds meer op. Vet, dat wel! Of ben ik de enige...
My Misery van Tha Playah vind ik dus echt super dikMaar dat komt misschien omdat ik vroeger nogal veel Linkin Park draaide.
Die is inderdaad ook nog aardig ja. Al had er wel bezuinigd kunnen worden op een paar zinnetjes vocal.wrote:Klopt! My Misery is zo'n gruwelijk nummer!wrote:Ligt het aan mij of is het helemaal in om een stuk rock in je nummer te plemmen. Zowel in hardstyle als in hardcore nummers komt het steeds meer op. Vet, dat wel! Of ben ik de enige...
My Misery van Tha Playah vind ik dus echt super dikMaar dat komt misschien omdat ik vroeger nogal veel Linkin Park draaide.
![]()
Ik vind het ook wel leuk klinken bij Rockchild van Showtek