nieuwe geck-o is zeker niet slecht
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Hmm, 't is geen early hardstyle, het is geen huidige hardstyle, 't is geen techno... vage shit, maar klinkt wel lekker.
Dat. Wel even wennen aan de sound!wrote:Hmm, 't is geen early hardstyle, het is geen huidige hardstyle, 't is geen techno... vage shit, maar klinkt wel lekker.
idd wel okeu.wrote:Hmm, 't is geen early hardstyle, het is geen huidige hardstyle, 't is geen techno... vage shit, maar klinkt wel lekker.
vind et een beetje een mix tussen de HS uit medio 2006, vleugje early en hardtrance
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
vocals zijn wel lekker, vind het voor de rest eigenlijk maar een simpeele plaat..
Heerlijke track. Jammer dat er nog zo weinig van dit soort hardstyle gemaakt wordt..wrote:View on YouTube
Ben ik helemaal met je eens!wrote:Heerlijke track. Jammer dat er nog zo weinig van dit soort hardstyle gemaakt wordt..wrote:View on YouTube
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van die Geck-O gehoord, maar ik ga hem nu wel eens de gaten houden
omdat het geen melodie bevat?wrote:vocals zijn wel lekker, vind het voor de rest eigenlijk maar een simpeele plaat..
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
neen zo een ben ik er nietwrote:omdat het geen melodie bevat?wrote:vocals zijn wel lekker, vind het voor de rest eigenlijk maar een simpeele plaat..
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Pavo - Back in time (fusion youtube kanaal)
View on YouTube
View on YouTube
Leuk dingetje, komt alleen over alsof het een heel kort nummer is en ik geloof dat we deze voor de zomer niet krijgen gezien de berg van tracks die nog ligt te wachten.wrote:Pavo - Back in time (fusion youtube kanaal)
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Staat deze eigelijk al bij releases, kan m niet vinden namelijkwrote:Leuk dingetje, komt alleen over alsof het een heel kort nummer is en ik geloof dat we deze voor de zomer niet krijgen gezien de berg van tracks die nog ligt te wachten.wrote:Pavo - Back in time (fusion youtube kanaal)
View on YouTube
Nee, en laat ook maar even zo. Er zijn nog zoveel tracks die moeten komen dat we beter even kunnen wachten.
er staat onder dat hij in januari gereleased wordtwrote:Nee, en laat ook maar even zo. Er zijn nog zoveel tracks die moeten komen dat we beter even kunnen wachten.
In dat geval er maar in doen.wrote:er staat onder dat hij in januari gereleased wordtwrote:Nee, en laat ook maar even zo. Er zijn nog zoveel tracks die moeten komen dat we beter even kunnen wachten.
AVIO pres. Synthaclaus - Last Christmix
View on YouTube
View on YouTube
We would like to wish everybody a merry christmas and ofcourse a happy ending of this year.
Next Year... it will be harder
We do NOT have a playable version of the music in this video. It was only made for this purpose (nothing serious)!
Feel free to bash it down if you feel like it though, I mean there's enough sweetness around these days
We hope to see you all next year!!!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Raggplaat!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Haha die lyrics 
The Vision Ft. MC DL - Hate