Ze flikken het weer
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
klinkt weer lekker
Ze doen het weer
Die eerste plaat knalt wel lekker door in ieder geval en dat Zatox plaatje klinkt ook wel lekker.
dikke
voor die Tatanka track trouwens
Ja oke, daar ben ik het met je eenswrote:Maar van Activator verwacht je meer..
Idd wat een klappertje zegwrote:dikkevoor die Tatanka track trouwens
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2008
- last seen Sep 2015
View on YouTube
Zany - Pure (Brennan Heart RMX)
Zany - Pure (Brennan Heart RMX)
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
Eerste nummer is Fenix - Teaching Tommy en is een jump nummer
Vind het zelfs raar dat Tatanka en Zatox een jump nummer draaien.
Hehe, wat geniet ik hier van :')wrote:Eerste nummer is Fenix - Teaching Tommy en is een jump nummerwrote:01. (Waarschijnlijk) nieuwe Tatanka
02. Zatox - A New Dimension[/youtube](released op z'n Bottom Line album bij DWX)
Nu mensen weten dat het een jumptrack is is het ineens niet meer vet zeker, let maar op. Ik vind het in ieder geval vet. Vond het nummer van Fenix sowieso al gruwelijk, en dat Zatox en Tatanka over het muurtje van hardstyle kijken is alleen maar een pluim waard.wrote:Idd wat een klappertje zegwrote:dikkevoor die Tatanka track trouwens
ik vind hem nog best vet, vooral de kicks zijn weer netjeswrote:Wat is dit nou weer voor een ontiegelijke scheit track.wrote:View on YouTube
De kicks zijn dan ook het enige wat in orde is. De rest van de plaat is namelijk zo inspiratieloos.. De intro en outro lijkt ontzettend veel op die van Live the Moment en het hele Riverside melodietje is gewoon gejat en sneller afgespeeld..wrote:ik vind hem nog best vet, vooral de kicks zijn weer netjeswrote:Wat is dit nou weer voor een ontiegelijke scheit track.wrote:View on YouTube
Fu-cking gruwelijk introwrote:dit mannen....wrote:Wat is dit nou weer voor een ontiegelijke scheit track.wrote:View on YouTube
is de nieuwe LTBK
:')
Zeer benieuwd, zijn allemaal dingen die me in theorie aan zouden moeten spreken.wrote:Vannacht Pure (Brennan Heart Rmx), Veritas (Zany Rmx) en Musical Impressions (ID Remix) gehoord, en ze klonken alle 3 wel lekker. Pure was wel nu-style-achtig, maar niet blij. Lekkere simpele melodie - paste allemaal wel bij elkaar. Aan veritas is ook niet zo heel veel veranderd in de climax, iig niet aan de melodie. Ook geen idee wie MI had geremixed, en weet niet 100% zeker of het een remix was of een nieuw nummer met een soorgelijke tekst.
die kick van die (waarschijnlijk) tatanka track
Skit, lees eventjes wat meer naar boven 
ohwrote:Skit, lees eventjes wat meer naar boven
Dan ga ik die eens heel even in HQ opzoeken.wrote:Eerste nummer is Fenix - Teaching Tommy en is een jump nummer(released op z'n Bottom Line album bij DWX)
Waarom beginnen ze dan niet met Fenix - Another B-Side (hard Edit)wrote:
Eerste nummer is Fenix - Teaching Tommy en is een jump nummer(released op z'n Bottom Line album bij DWX)
Tsja, Brennan Heart hè?wrote:Tsja...
:')
klinkt goed
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Mr. Monster on 24 May 2010 09:00, edited 1 time in total.