Oh oke, dan heb ik niks gezegtwrote:Hier werd Headhunterz verkozen boven Thera, vanwege headhunterz passie voor muziek, terwijl ik denk dat Thera meer passie voor muziek heeft dan headhunterz. Dus daarom had ik het over thera...Als ik alleen al kijk hierboven, met alle respect voor Thera hoor, want luister graag naar z'n muziek, maar dan geef ik toch Headhunterz alleen al mijn voorkeur om zijn passie en kwaliteiten als producer.
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
A
Alice Deejay - Better Off Alone (Sound Rusherz & Neilio rmx)
View on YouTube
Bass.T.O.R.M. - Wicked Tune (Teaser)
View on YouTube
View on YouTube
Bass.T.O.R.M. - Wicked Tune (Teaser)
View on YouTube
wrote:Alice Deejay - Better Off Alone (Sound Rusherz & Neilio rmx)
View on YouTube
-
G
leuk geprobeerd, maar helaaswrote:Alice Deejay - Better Off Alone (Sound Rusherz & Neilio rmx)
vink maar lamewrote:Bass.T.O.R.M. - Wicked Tune (Teaser)
Mash-up met The Vision Remix?wrote:View on YouTube
Dan loop je wel erg achter. Als ik me niet vergis is dit Bioweapon & Toneshifterz - Phuture of Noize. 
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
ik mis toch echt the vision..wrote:Mash-up met The Vision Remix?wrote:View on YouTube
Zal best, ik heb 'm nooit eerder gehoord (ben over 't algemeen ook niet zo'n fan van hunwrote:Dan loop je wel erg achter. Als ik me niet vergis is dit Bioweapon & Toneshifterz - Phuture of Noize.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Heeeeeeeerlijke track! Krijg hier echt een zomers gevoel vanwrote:Alphaverb - Back
Zo hard mee los gegaan op bassleader, die gasten zijn gwn zalig , hun sound klinkt ook gwn bij hun marginaal gedoe op het podiumwrote:
View on YouTube
wrote:View on YouTube
ze maken nooit wat af laten ze is wat meer releasen want ze kunnen het wel
View on YouTube
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Da Tweekaz zijn goed bezig
Die track die in de aftermovie staat van Bassleader klinkt ook vet.wrote:Da Tweekaz zijn goed bezig. Hun sound doet me een beetje denken aan Psyko Punkz.. Hebben anderen dit ook?
Eerst klonken hun tracks naar van die Nitendo geluidjes, maar zo te horen worden ze steeds beter
Hmm, had al een tijdje geen Tweekaz track meer geluisterd omdat ik er helemaal klaar mee was, maar dit is best ok eigenlijk, vooral de intro!
Brennan Heart - Revival X (Da Tweekaz Rock On remix)
View on YouTube
Ik vind da tweekaz eigenlijk niet zo veel van psyko punkz weg hebben. Da tweekaz hebben weer een hele andere (eigen) style.
View on YouTube
Ik vind da tweekaz eigenlijk niet zo veel van psyko punkz weg hebben. Da tweekaz hebben weer een hele andere (eigen) style.
wie zegt dat danwrote:Brennan Heart - Revival X (Da Tweekaz Rock On remix)
View on YouTube
Ik vind da tweekaz eigenlijk niet zo veel van psyko punkz weg hebben.
zeker vetwrote:Brennan Heart - Revival X (Da Tweekaz Rock On remix)
View on YouTube
Love_Fulfilled laatste post vorige paginawrote:wie zegt dat danwrote:
Ik vind da tweekaz eigenlijk niet zo veel van psyko punkz weg hebben.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die vocals zijn ook is een keer gebruikt uit zo'n lekkere rag plaat van ong 5 jaar geledenwrote:
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke intro!wrote:wrote: View on YouTube