Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
199 posts member since 2009
last seen Jan 2014
View on YouTube

Aub.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
LennartOpp wrote:View on YouTube

Aub.
Dank je wel!
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
En over brennan heart, als er nou 1 track voorbij komt in een set van iemand anders( bijvoorbeeld dbstf die come as one draaide zaterdag) blijf ik ook bewegen, al zal ik minder uit men plaat gaan. Een hele brennan heart set zal ik wel vermijden, en als dat niet kan , dan zou ik geen uur gaan stilstaan ofzo :/ IK beweeg bijna een hele avond maar als er een mindere track voorbij komt is dat gewoon minder hard.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
DoubleDutch wrote:

Aub.
Dank je wel!
Vind hem persoonlijk wat soft, dan bedoel ik vooral de melo
Hardtraxxer
199 posts member since 2009
last seen Jan 2014
View on YouTube

Juni dus!
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021

Aub.
ik vind hem wel lekker :thumbup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Geen idee of ie al ergens is geplaatst maar de nieuwe Wildstylez:

View on YouTube

Klinkt weer tof. Wildstylez weet van simpele dingen toch altijd wat tofs te maken.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
die klinkt weer lekker :drool:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
UUenZeL wrote:Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)
maar dat is toch exact hetzelfde als het "showtek" syndroom ;) .. Al moet ik zeggen dat ik wel vaak mee zing op zijn nummers, topper van hem is toch wel nothing else matters :P ( geintje ), ben het me lyst eens, zijn sets zijn vrij saai en wss meer breaks dan stamp gedeeltes.. maar respect voor die man, want hij maakt voor de grote feesten altijd wel wat edits, en dat is alleen maar positief.. :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bezemsteel wrote:
UUenZeL wrote:Wat is dat in godsnaam toch voor een onbegrijpelijke hetze tegen Brennan Heart? Ik weet 100% zeker dat alle bashers gewoon keihard staan te stampen, of mee staan te zingen als een van zijn tracks wordt gedraaid op een feestje. Ik vind het soms een beetje triest ;)
maar dat is toch exact hetzelfde als het "showtek" syndroom ;) .. Al moet ik zeggen dat ik wel vaak mee zing op zijn nummers, topper van hem is toch wel nothing else matters :P ( geintje ), ben het me lyst eens, zijn sets zijn vrij saai en wss meer breaks dan stamp gedeeltes.. maar respect voor die man, want hij maakt voor de grote feesten altijd wel wat edits, en dat is alleen maar positief.. :)
Er is een verschil. Showtek maakt tegenwoordig redelijke platen en innoveert zichzelf continue. Als je het verschil in sound hoort tussen Early Sounds (2006) en nu hoor je dat duidelijk. Bij Brennan Heart is er helemaal niets veranderd. Bovendien bewijst Brennan Heart keer op keer dat hij een klein liefhebberspubliek niet aan de praat kan houden door zijn trackkeuze.
Hardtraxxer
65 posts member since 2008
last seen Apr 2012
Piaaa wrote:
Vind hem persoonlijk wat soft, dan bedoel ik vooral de melo
Vergeleken met bijvoorbeeld Straight to tha beat enz. misschien wat minder, maar zeker niet soft. Ben wel te spreken over deze mannen.
Hardtraxxer
158 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Solutio - Devastator

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Khadber wrote:
Bezemsteel wrote:
Er is een verschil. Showtek maakt tegenwoordig redelijke platen en innoveert zichzelf continue. Als je het verschil in sound hoort tussen Early Sounds (2006) en nu hoor je dat duidelijk. Bij Brennan Heart is er helemaal niets veranderd. Bovendien bewijst Brennan Heart keer op keer dat hij een klein liefhebberspubliek niet aan de praat kan houden door zijn trackkeuze.
Er is nog een verschil. Showtek is afgezakt tot het maken van de meest cheesy shit die hardstyle tot nu toe gezien heeft, met echt hele zwakke kicks ook, terwijl Brennan Heart technisch gezien keer op keer kwaliteit blijft neerzetten.

Waarmee ik meer bedoel te zeggen: jezus, dat Brennan Heart-gebash gaat echt te ver. Dat er nu zelfs een lijn getrokken word tussen hem en Showtek. Ik blijf Brennan Heart de meest volwassen muzikant in de scene vinden (qua muziek, niet qua persoon), en daar blijf ik bij. En ik ben geen 'dagjesmens' die gaat voor de Headhunterz en DBSTF, want 13ineendozijn melodietjestrack, daar hoef je me niet voor wakker te maken. Maar BH is echt wel wat anders dan dat.
Last edited by Sunboom on 18 May 2010 01:27, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ja, ik vind al dat gebash gewoon ook erg jammer.
Ik bedoel BH is toch een artiest die al lang in de scene zit en ik heb me persoonlijk al vaak vermaakt op zen setjes. En ook ik ben absoluuut geen melodietjes man, want ik zal persoonlijk altijd voor de 'raw' hardstyle kiezen als de keuze er is.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ach Brennan is hopeloos achteruit gegaan, sinds dat Thera weg is gegaan.
Noem eens 1 Brennan Heart track die beter is dan een Brennan & Heart track.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
S.P.T. wrote:Solutio - Devastator

View on YouTube
:thumbsup:
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 5 days ago
Lyst wrote:Ach Brennan is hopeloos achteruit gegaan, sinds dat Thera weg is gegaan.
Revival X en One Blade ;)
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 2 days ago
ben ik t ook mee eens, maar goed Cornelis is dan ook een held :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nego wrote:
Lyst wrote:Ach Brennan is hopeloos achteruit gegaan, sinds dat Thera weg is gegaan.
Revival X en One Blade ;)
& Get Wasted
Vanaf dat nummer ging het ook gelijk bergafwaarts.
Er is nog een verschil. Showtek is afgezakt tot het maken van de meest cheesy shit die hardstyle tot nu toe gezien heeft, met echt hele zwakke kicks ook, terwijl Brennan Heart technisch gezien keer op keer kwaliteit blijft neerzetten.
Schei uit! Brennan Heart is zeker niet cheesy met nummers als My Way, In The End, Till U Believe It en de helft van z'n album met vrolijke melodietjes, lange breaks etc.
Nou geef mij dan maar liever Showtek, die zijn misschien cheesy maar die gebruiken tenminste een lekkere reversed bassline als kick, ipv van die holle tok-kicks van BH.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Dat valt ook wel weer mee. Platen zoals Muzik Bizz, Face the Enemy en City of Intensity vind ik toch erg goede platen. Ook al zijn ze niet erg divers kwa ingredienten toch vind ik dat er een goede dosis creativiteit in zit. ;)
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Dennis Aka Mash wrote:
Dat valt ook wel weer mee. Platen zoals Muzik Bizz, Face the Enemy en City of Intensity vind ik toch erg goede platen. Ook al zijn ze niet erg divers kwa ingredienten toch vind ik dat er een goede dosis creativiteit in zit. ;)
Mee eens :yes: .
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
View on YouTube
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence

View on YouTube
Bass Modulators vs Spectrum - Journey

View on YouTube
Frontliner - Rebirth of the Sun

weet niet of deze hier al stonden overigens.. maar zijn wel nieuwe in hoge kwaliteit.
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
p-stylez wrote:View on YouTube
Ran-D & Adaro - Struggle for Existence

View on YouTube
Bass Modulators vs Spectrum - Journey

View on YouTube
Frontliner - Rebirth of the Sun

weet niet of deze hier al stonden overigens.. maar zijn wel nieuwe in hoge kwaliteit.
Ze zitten toch ook in de downloadbare set van B-Front en Alpha Twins?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
DjThera wrote:ben ik t ook mee eens, maar goed Cornelis is dan ook een held :thumbsup:
Cornelis als in de C. van C. van Dijk xd ?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Wie anders? :innocent: