Erg vette intro. De rest van de plaat klinkt ook wel goed.wrote:View on YouTube
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Over kartong, het is de B-Kant:

Aldus Low-E op hyves.hahah kartong, we hadden er nog geen naam voor eigenlijk, eergister heb ik alleen een schets gedraait ervan! dus het duurt nog wel heel even voordat de preview online komt. Zal dit weekend even kijken!
Dit is trouwens de B kant van de nieuwe plaat, moeten alleen de A kant nog goed onderhanden nemen, want die is veels te grof!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
benieuwd naar A Kant,, want die is grof,, kartong zelf beetje happy 
iets happy... maar na die qlimax maakt die drive het weer tot een klapper hoor
Heb er geen filmpje van , maar Psyko Punkz draaide gister op een lokaal tentfuifje een nieuwe nummer, van hunzelf want de mc kondigde het aan. Het had vocals met Fuck the girls erin, en in de climax kwam die ook terug dus misschien noemt de track zo, al is dat maar rondgissen.
Ik denk wel dat jullie gaan verschieten, want ik vond 'm live redelijk hard gaan
Het waren ook niet die typische, rock ya attitude en digging for truth kicks, dus..
Ik denk wel dat jullie gaan verschieten, want ik vond 'm live redelijk hard gaan
Het waren ook niet die typische, rock ya attitude en digging for truth kicks, dus..
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
lekker plaatje!
ben benieuwdwrote:Heb er geen filmpje van , maar Psyko Punkz draaide gister op een lokaal tentfuifje een nieuwe nummer, van hunzelf want de mc kondigde het aan. Het had vocals met Fuck the girls erin, en in de climax kwam die ook terug dus misschien noemt de track zo, al is dat maar rondgissen.
Ik denk wel dat jullie gaan verschieten, want ik vond 'm live redelijk hard gaan![]()
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2010
- last seen Apr 2015
wat een gruwelijk dik nummer!wrote:Intro heeft overigens wel wat weg van ombrello maledetto.
Die Karpe DM heeft nog meer tof spul op zijn Youtube kanaal staan. Wel de moeite waard om het is te beluisteren. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ja zeker! Maakt chille nummers voor iemand aan de andere kant van de Wereld! Pure Hard Dance!wrote:Die Karpe DM heeft nog meer tof spul op zijn Youtube kanaal staan. Wel de moeite waard om het is te beluisteren.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Damn! Die gasten beginnen ook hoog te komen in mijn Lijstje!
City of Chaos en nu deze!
Wat een heerlijk rauw track!
hard
Was gister 1 van de "rare" platen van Tatanka, wel lekker plaatje. Kicks dreunden echt bizar hard door. Weet alleen niet of ik het een topper vind. Maar zeker geen slechte plaat!
Gewoon keihard!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
B-Front wordt koning
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
wrote:View on YouTube
Niet mijn ding, maar dankzij die gruwelijke kicks van hem beuken zijn platen toch keihard!
Die Save my night ofzo vind ik wel leip, lekkere drive!
Ik wee tniet. Ik vind het niet eens zo'n geweldige track ("Tokio"), maar toch heb ik hem nu al 5x achter elkaar opgezet op youtube..wrote:Niet mijn ding, maar dankzij die gruwelijke kicks van hem beuken zijn platen toch keihard!
Ik vind het wel een interresante plaat, de plaat staat bij mij ook op repeat, alsof ik elk melodietje van die plaat wil leren kennen.wrote:Ik wee tniet. Ik vind het niet eens zo'n geweldige track ("Tokio"), maar toch heb ik hem nu al 5x achter elkaar opgezet op youtube..wrote:Niet mijn ding, maar dankzij die gruwelijke kicks van hem beuken zijn platen toch keihard!