zwaar leipe track!! Dit begint teminste niet te vervelenwrote:View on YouTube
Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Jambekkieee
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik zeg neit dat ik 't niks vind ik vind het wel goed maar moet er toch nog ff aan wennen
En vind de kick te zacht die van Soundflip was
ja soundflip is helemaalwrote:Ik zeg neit dat ik 't niks vind ik vind het wel goed maar moet er toch nog ff aan wennen
remix klinkt best goed, maar ik blijf erbij dat dit niet op een festival voor de hardere stijlen thuishoort.
Daar heb je wel gelijk inwrote:weetje wat ik vind ?wrote:Ik denk wel dat de breaks ongeveer vastliggen.
Vind dat in die pavelow remix die climax veel te kort is tegenover de rest van de track, het duurt 3 minuten voor ie komt, dan komt ie 45 seconden is het al gedaan , dan denk je dat er een 2de climax komt en is het de outro. Vind de climax zelf dan wel leuk geprobeerd en de outro vind ik aardig.
dat jij niet zo mag redeneren over een track wat geen hardstyle is. (sorry, wist niet hoe ik t anders moest zeggen)
2e climax zoveel seconden, ik denk dat, komt er dit etc etc etc....
dit is andere muziek..... en geen hardstyle dus dat werkt gewoon anders qua qlimaxes opbouw en alles
LOLNu ja , als ik al naar defqon zou gaan, zou ik er wel men friet gaan opeten, maar voor de rest.
Vind het wel 1000 male beter dan die dock 45 remix, dat is al helemaal men ding niet, dit vind ik wel lekker chill om naar te luisteren
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
die remix is wel te doen...
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
is gewoon halvegare dubstyle
ga maar tijd steken in NC & Kasparov werk en SMD & Killerclown & Williams Syndrome
ga maar tijd steken in NC & Kasparov werk en SMD & Killerclown & Williams Syndrome
Niet mee eens, Soundflip, Beautifull & Rich en ook deze track is weer erg tof.wrote:goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
+1wrote:goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
Niet echt mijn stijl hardstyle
(sorry voor de 2 posts achter elkaar, ik had dubbelpostje)
(sorry voor de 2 posts achter elkaar, ik had dubbelpostje)
Last edited by Oxbow on 07 May 2010 17:07, edited 2 times in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vind hem best vet, wel vrolijk. Rocking Socks vocals 
Niet te vervelen? Mij gaat 't juist wel vervelen :X POEP muziek dit..wrote:zwaar leipe track!! Dit begint teminste niet te vervelenwrote:View on YouTube
-
G
inderdaad...wrote:Niet te vervelen? Mij gaat 't juist wel vervelen :X POEP muziek dit..wrote:zwaar leipe track!! Dit begint teminste niet te vervelenwrote:View on YouTube
egt 0% actie
lijkt net 1 lange intro
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hier zouden ze die vocal WTF goed kunnen gebruiken vlak voor de climax zo 4 x WTF en dan dikke anti climax er in gooien ipv dat vrolijke deuntje door te laten gaanwrote:View on YouTube
ik vind dat vrolijke deuntje maar nikswrote:View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Heel aanstekelijk deuntje
Krijg hem voorlopig niet meer uit mijn hoofd denk ik zo
godallerjezus wat een verslavend deuntje

Pavelow remix
Kartong.. best wel lekker, beetje GBA deuntje.. das altijd wel vet

Kartong.. best wel lekker, beetje GBA deuntje.. das altijd wel vet
Dubstyle is een naam voor broken beats-muziek met Hardstyle.wrote:goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
Dit is een Broken Beats track. Weet dus waar je over praat.
Ik vind het wel wat hebben in mijn kamertje hier, ik zou er echter niet los op kunnen gaan op een feest.
ik kan me nog herinneren dat jij boos werd omdat ik het broken beats noemde xD, moet je je nu eens horen hahawrote:Dubstyle is een naam voor broken beats-muziek met Hardstyle.wrote:goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
Ik vind het wel wat hebben in mijn kamertje hier, ik zou er echter niet los op kunnen gaan op een feest.
Dat kan meer liggen aan bijv MF Point Of Perfection, waar toch ook Hardstyle elementen inzitten. Maar ik weet niet meer precies waar en wanneer. If so, excuses.wrote:ik kan me nog herinneren dat jij boos werd omdat ik het broken beats noemde xD, moet je je nu eens horen hahawrote:Dubstyle is een naam voor broken beats-muziek met Hardstyle.wrote:goh dat Pavelow gedoe is voor mij persoonlijk 1 grote flop
Die melodie is inderdaad verslavend.. blijft lekker in je hoofd hangenwrote:View on YouTube
EDIT: Live
View on YouTube