frequencerz

Nieuw/onbekende tracks topic
Moderator: Tracks Moderators
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
vind 2012 niet zo
kicks en intro zijn echt lekker
, maar melodie doet me niks...jammer
als we dan toch met hc bezig zijn: View on YouTube
Niet echt de bedoeling voor Hardcore
.
Hoezo dat? Deze site is toch voor Hardstyle EN Hardcore EN Hardtrance?wrote:Niet echt de bedoeling voor Hardcore.
Niet echt:
Hardcore Releases sectie?
Hardcore Releases sectie?
Maar:
Algemeen
Algemene Hardstyle, Hardtrance of Hardcore gerelateerde onderwerpen en discussies
oke baaswrote:Niet echt de bedoeling voor Hardcore.
wel toegestaan als ik een new hardcore tracks topic start en deze dan alleen voor de hardstyle?
dr is een hardcore releases sectie ja maar geen hardcore new tracks topic en hier staat niet specifiek bij dat het alleen voor hs is
Dus vind dat die track hier wel mag
@ rickie
k vond die melo juist wel nice
@ rickie
k vond die melo juist wel nice
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
je hoort echt die dutchmaster sound er nog in vind ikwrote:View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Die break is echt typisch dutchmaster vind ikwrote:je hoort echt die dutchmaster sound er nog in vind ikwrote:View on YouTubeenige wat ik jammer vind is die overgang naar de break. Is echt slecht gwn...
Heb de set vandaag al 3x geluisterd, zegt genoeg! Nu al zin in Qountdown!wrote:View on YouTube
2012 zal wel samen met Addicted 2 Violence gereleased worden denk ik
Overkill is weer heerlijk! Man, ik ben ZOOO fan van Antonio!
Overkill is weer heerlijk! Man, ik ben ZOOO fan van Antonio!
en met eyes of the demonwrote:2012 zal wel samen met Addicted 2 Violence gereleased worden denk ik![]()
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
niet mijn smaak.. heb nooit echt van dutch master zijn stijl gehouden.. vind die vocals ook niet lekker...wrote:View on YouTube
Wordt een viertrackerwrote:en met eyes of the demonwrote:2012 zal wel samen met Addicted 2 Violence gereleased worden denk ik![]()
www.hardcoreblasters.comwrote:Wordt een viertrackerwrote:en met eyes of the demonwrote:2012 zal wel samen met Addicted 2 Violence gereleased worden denk ik![]()
En voor zover ik weet hebben ze geen track genaamd eyes of the demon. Dus zullen nog twee komen
Hardcore lijkt me niet voor hier
.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
vin dit meer harddance /tek dan hardstyle eigenlijk xDwrote:niet mijn smaak.. heb nooit echt van dutch master zijn stijl gehouden.. vind die vocals ook niet lekker...wrote:View on YouTube
Hij weet tenminste is iets aparts te maken!wrote:vin dit meer harddance /tek dan hardstyle eigenlijk xDwrote:niet mijn smaak.. heb nooit echt van dutch master zijn stijl gehouden.. vind die vocals ook niet lekker...wrote:View on YouTube
Ja want echte hardstyle moet een melodie hebben toch?wrote:vin dit meer harddance /tek dan hardstyle eigenlijk xDwrote:niet mijn smaak.. heb nooit echt van dutch master zijn stijl gehouden.. vind die vocals ook niet lekker...wrote:View on YouTube
jaa dat weten we maar toen dit onderwerp kwam was dat topic er nog niet....wrote:Hardcore lijkt me niet voor hier.
hmm staat daar idd wel, zal t wel ff navragenwrote:http://www.hardcoreblasters.comwrote:
Wordt een viertrackerEn voor zover ik weet hebben ze geen track genaamd eyes of the demon. Dus zullen nog twee komen