Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Neroz - Something To Lose
HS EP 2 tracks

Neroz - Something To Lose (DWX116)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX116

Source: facebook.com

B
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Complete release is goed :thumbup: die kicks zul je denk ik live moeten horen;) Maar sowieso ieder zijn eigen mening;) Ik ben het met D-tone eens, een echte aanwinst voor DWX ;) Ken Steven ook persoonlijk, erg creatief en kan veel kanten op :thumbup:
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Zijn kick doet me denken aan die van Toneshifterz, vind ik echt super kicks!!

Goed nr!! maar kicks hadden inderdaad wat harder gemogen
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Bangelijke release
W
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Nov 2014
heb new answers steeds vet gevonden, remix klinkt goed, maar tipt niet aan het origineel, werd die ooit gereleased trouwens?
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Wispel Tura wrote:heb new answers steeds vet gevonden, remix klinkt goed, maar tipt niet aan het origineel, werd die ooit gereleased trouwens?
Het origineel wordt niet meer released. Hier wordt niks meer mee gedaan voor zover ik begrepen heb van Neroz.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Black Visions wrote:
Wispel Tura wrote:heb new answers steeds vet gevonden, remix klinkt goed, maar tipt niet aan het origineel, werd die ooit gereleased trouwens?
Het origineel wordt niet meer released. Hier wordt niks meer mee gedaan voor zover ik begrepen heb van Neroz.
:(. Die is echt ontzettend vet. Beter dan de remix inderdaad.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ofcourse wrote:Zijn kick doet me denken aan die van Toneshifterz, vind ik echt super kicks!!

Goed nr!! maar kicks hadden inderdaad wat harder gemogen
Juist :/

Verder een leuke eerste release :thumbup:
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Faalhaas wrote:
Black Visions wrote:
Klopt! origineel is echt dik :thumbup: Heb hem wel en klinkt erg lekker live ja :bomb:
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Black Visions wrote:
Faalhaas wrote:
Black Visions wrote:Het origineel wordt niet meer released. Hier wordt niks meer mee gedaan voor zover ik begrepen heb van Neroz.
Klopt! origineel is echt dik :thumbup: Heb hem wel en klinkt erg lekker live ja :bomb:
Ja maak me nog maar meer jaloers haha. :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Neroz ‏@djneroz
The release date of Something to lose & New Answers (Neroz mix) is.. The 20th of December 2012!
B
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Faalhaas wrote: Ja maak me nog maar meer jaloers haha. :P
haha sorry! :P
J
@ Hardstyle.com
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Beide platen klinken vet!
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Gefeliciteerd Neroz :)

Something to Lose is erg gaaf, heel veel drive in de climax! Inderdaad wat al gezegd is over de kicks, maar dat kan zomaar door de youtube-kwaliteit komen. En de 2e climax vind ik niet zo.

New Answers vind ik door de pitchkicks niet veel aan
T
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2013
wootum wrote:Jammer van die ontiegelijk slappe kicks, daarom totaal niet boeiend.
Ben maar niet bang! Bij de tracks waar hij nu mee bezig is, is de kick nog wat beter naar mijn mening :thumbup:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Tienus wrote:
wootum wrote:Jammer van die ontiegelijk slappe kicks, daarom totaal niet boeiend.
Ben maar niet bang! Bij de tracks waar hij nu mee bezig is, is de kick nog wat beter naar mijn mening :thumbup:
Nog wat beter? Ben benieuwd, maar hij moet wel een heel stuk beter worden wil ik hem gaaf vinden.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Nondeju, die intro en outro van New Answers! Gaan als een gek! Supervet, dit is mijn favoriete plaat van het moment. Hoop hem een keer live te horen, kijken of hij dan ook zo hard gaat.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Verkracht door de lack aan kicks. Jammer.