Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
-
PHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2010
- last seen May 2014
oh je was me net voor zie ik haha.

-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Top plaat
! Nu nog een label krijgen die gast 
-
NArtiest
- 144 posts member since 2009
- last seen 25 days ago
Ben er druk mee bezig!wrote:Top plaat! Nu nog een label krijgen die gast
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening! 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Benieuwd naar HQ, want LQ doet ie me erg veel moet ik zeggen!
-
NArtiest
- last seen 25 days ago
Grappig, die heb ik nog niet gehoord! Kun je dit misschien onderbouwen?wrote:klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening!
Slaat nergens op, hoe kan je met deze kwaliteit nou zoiets zeggen?wrote:klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening!
Ik vind 'm voor nu wel lekker klinken. Ben benieuwd naar meer
-
JHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Jul 2026
TROLOLOLOLwrote:klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening!
Klinkt qua sounds wel cool, zou alleen wel graag een wat betere kwaliteit willen horen voor een definitief oordeel. Die eerdere 3 tracks op youtube die bij elkaar stonden vond ik erg sterk. Ben dus wel beniewd!
-
NArtiest
- last seen 25 days ago
Ja snap ik natuurlijk!wrote:Klinkt qua sounds wel cool, zou alleen wel graag een wat betere kwaliteit willen horen voor een definitief oordeel. Die eerdere 3 tracks op youtube die bij elkaar stonden vond ik erg sterk. Ben dus wel beniewd!
Ik denk dat ik nog zo'n soort preview ga maken van m'n nieuwste stuff!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
lekker hoor, alleen voor een goed oordeel wil ik toch een preview zien 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
wrote:klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening!
Op het eerste gehoor klinkt dit veelbelovend, ik vind vooral de midintro (zeg ik het goed?) rond 50 seconden erg lekker klinken!
Denk wel dat ik wacht op een HQ met het definitief oordeel, veel fragmenten van de track komen slecht tot hun recht in dit filmpje heb ik het idee.
Denk wel dat ik wacht op een HQ met het definitief oordeel, veel fragmenten van de track komen slecht tot hun recht in dit filmpje heb ik het idee.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Ik geef gewoon mn mening over wat ik hoor? nix mis mee volgens mij.wrote:Slaat nergens op, hoe kan je met deze kwaliteit nou zoiets zeggen?wrote:klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening!
t wil niet zeggen dat ik het slecht vind
Je beargumenteerd je mening nog steeds niet. Heb deze track in HQ gehoord en het is gewoon super!wrote:Ik geef gewoon mn mening over wat ik hoor? nix mis mee volgens mij.wrote:Slaat nergens op, hoe kan je met deze kwaliteit nou zoiets zeggen?wrote:klinkt een beetje amateuristisch naar mijn mening!
t wil niet zeggen dat ik het slecht vind
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
als hij hem amateuristisch vindt klinken kan dat toch. Waarom zou hij dat niet mogen terwijl sommige hier zeggen dat het wel goed klinkt in de LQ, vindt hij het amateuristisch in de LQ. Die mening kan altijd veranderen met de HQ. Jij beargumenteerd ook niet waarom je hem super vindt 
neroz vroeg toch een paar post boven jou of hij zn mening wou onderbouwen, daarom denk ikwrote:als hij hem amateuristisch vindt klinken kan dat toch. Waarom zou hij dat niet mogen terwijl sommige hier zeggen dat het wel goed klinkt in de LQ, vindt hij het amateuristisch in de LQ. Die mening kan altijd veranderen met de HQ. Jij beargumenteerd ook niet waarom je hem super vindt
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
maar daar zegt die later dat hij zijn mening geeft over wat hij hoort, dus hij vindt de sounds etc. wat amateuristisch klinken. En het is helemaal niet nodig dat Neilio Neroz gaat verdedigen, dat kan die prima zelf.wrote:neroz vroeg toch een paar post boven jou of hij zn mening wou onderbouwen, daarom denk ikwrote:als hij hem amateuristisch vindt klinken kan dat toch. Waarom zou hij dat niet mogen terwijl sommige hier zeggen dat het wel goed klinkt in de LQ, vindt hij het amateuristisch in de LQ. Die mening kan altijd veranderen met de HQ. Jij beargumenteerd ook niet waarom je hem super vindt
-
NArtiest
- last seen 25 days ago
Haha oke jongens oke doe maar rustig het is al goed 
Jullie hebben overduidelijk een hogere kwaliteit sample nodig, dat is wel duidelijk haha.
Jullie hebben overduidelijk een hogere kwaliteit sample nodig, dat is wel duidelijk haha.
Benieuwd naar de kicks in HQ, de sounds vind ik in LQ wel vet klinken 
Ik kan dat wel degelijk, maar dat is niet het punt. Opbouwende kritiek is ook belangrijkwrote:als hij hem amateuristisch vindt klinken kan dat toch. Waarom zou hij dat niet mogen terwijl sommige hier zeggen dat het wel goed klinkt in de LQ, vindt hij het amateuristisch in de LQ. Die mening kan altijd veranderen met de HQ. Jij beargumenteerd ook niet waarom je hem super vindt
Daarnaast geef ik feedback niet op een forum, maar aan Neroz zelf.
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
weer lekker bezig steven!
feedback heb je al gehad dus dat zit wel goed;)
ik denk trouwens dat de upload meer voor feedback was;) zou heel wat handiger zijn als 'amateuristisch', dan zou hij eraan kunnen werken om het minder 'amateuristisch' te maken.
ga zo door steven!
gr,
Black Visions
edit: kicks komen bij lange na niet zo goed door als ze zijn;)
feedback heb je al gehad dus dat zit wel goed;)
ik denk trouwens dat de upload meer voor feedback was;) zou heel wat handiger zijn als 'amateuristisch', dan zou hij eraan kunnen werken om het minder 'amateuristisch' te maken.
ga zo door steven!
gr,
Black Visions
edit: kicks komen bij lange na niet zo goed door als ze zijn;)
Eerlijk gezegd nog nooit van Neroz gehoord, maar ik vind het wel alles behalve amateuristisch klinken, in LQ dan, misschien dat dat in HQ anders is. Dik intro, goeie opbouw naar de climax, hele brute anti, fijne sounds; mij bevalt dit wel:) Alleen de vocals vind ik wat minder maar dit zou zo van een grote artiest kunnen zijn als ik 'm zo in LQ hoor. Zeer benieuwd.