Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Neophyte & Zany feat. Alee & Diesel - Gas Erop!
- 02Neophyte feat. Alee - No Fucking Game #TiH
- 03Neophyte - Never Part Of You
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Mc Alee vocals?
Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Aan die vocalen te horen denk ik dat je gelijk krijgt.wrote:Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Ik heb pas 13 seconden gehoord en ik hoop nu al dat er een instrumental mix komt.
Wat zijn dit nou weer voor vocalen
. Hoopte dat de collab met The Beholder zou zijn
Yepwrote:Mc Alee vocals?
Yepwrote:Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Dat had ik je vooraf wel kunnen voorspellen.wrote:Wat zijn dit nou weer voor vocalen. Hoopte dat de collab met The Beholder zou zijn
Man man man wat is dit weer
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
ditwrote:Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Ik ben wel benieuwd eerlijk gezegd 
Jep, behalve als het stiekem zo tering lomp is...wrote:Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Maar verwacht dat het dichterbij Yellow Claw en Mr Polska achtige muziek komt dan bij "Je Moet Je Muil Houden".
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zouden MC Alee en E-Life toevallig zich wat meer in het rap wereldje bezig en zich niet meer willen bemoeien in de hardere scene? Ze voegen niks toe met dat gemaakte gedrag en dat BRAAAAAHHH gegil.
Ik zou inzetten op iets wat hier bij in de buurt komt...helaaswrote:Jep, behalve als het stiekem zo tering lomp is...wrote:Mijn voorgevoel zegt dat dit extreem kut gaat worden
Maar verwacht dat het dichterbij Yellow Claw en Mr Polska achtige muziek komt dan bij "Je Moet Je Muil Houden".
View on YouTube
Heel verschrikkelijk
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
View on SoundCloud
@114 minuten
Is het ouderdom ofzo dat die lui niet horen dat zulke lyrics echt ontieggulluk kut zijn?
Rest is trouwens leuk, daar niet van. Toch wel aardig lomp, maar die tekst jezus.
@114 minuten
Is het ouderdom ofzo dat die lui niet horen dat zulke lyrics echt ontieggulluk kut zijn?
Rest is trouwens leuk, daar niet van. Toch wel aardig lomp, maar die tekst jezus.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Kom op zeg. Dit kan toch niet serieus zijn..
Vocalen
Voor de rest ook niks aan. Ik heb het al zo vaak gezegd, maar ook dit duo komt bij lange na niet in de buurt van hun eerdere collabs..
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Dit dus. Wat een verschrikking dit..wrote:Vocalen![]()
Voor de rest ook niks aan.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Wat een verschrikking dit..
ja lyrics valt beetje tegen, maar voor de rest dikke track en kick hoor.
-
A
heb dit soort vocalen juist gemist had je vroeger vaker

Dit is by far de kutste track van het jaar zeg, alleen die vocals al 
Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.