Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS EP 3 tracks

Neophyte & Zany - Gas erop

Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
wootum wrote:maar ook dit duo komt bij lange na niet in de buurt van hun eerdere collabs..
Dit dus...
The Constructor wrote:Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.
Deed Alee de vocals van Adrenaline? Eerst wel gedacht, maar aangezien er nooit werd vermeld Neophyte Record Allstars ft. Alee... Nederlandse vocals stoor ik me overigens echt niet aan bij Tijdbom en Adrenaline, past er wel bij.
Maar van mij Neophyte inderdaad wel weer eens tracks gaan produceren zonder de vocals van Alee, die blijkbaar in bijna al zijn tracks moeten tegenwoordig. >.<
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
pim0412 wrote:
The Constructor wrote:Kan die MC Alee niet gewoon eens stoppen? Die Nederlandstalige vocals waren al kut bij 'Adrenaline' en 'Tijdbom', hier wordt het er ook niet bepaald beter op.
Deed Alee de vocals van Adrenaline? Eerst wel gedacht, maar aangezien er nooit werd vermeld Neophyte Record Allstars ft. Alee... Nederlandse vocals stoor ik me overigens echt niet aan bij Tijdbom en Adrenaline, past er wel bij.
Maar van mij Neophyte inderdaad wel weer eens tracks gaan produceren zonder de vocals van Alee, die blijkbaar in bijna al zijn tracks moeten tegenwoordig. >.<
Alee zit bij Neophyte Records, dus valt onder Allstars ;) Vocals zijn ook van Alee. Ik kan me sowieso niet echt een track herinneren waarin hij een meerwaarde had.
Hardtraxxer
170 posts member since 2013
last seen Oct 2016
View on YouTube staat al een tijd op youtube :thumbsup: