Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem) (MINUS026)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MINUS026
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem) (MINUS026)

Label: Minus Is More
WEB release: 24/09/2014

Tracks:
Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Zin on 28 Aug 2014 17:24, edited 3 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Doet me niks, vind het MM overrated (worden).
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Ben zwaar benieuwd of deze een release krijgt.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Tzoine wrote:Ben zwaar benieuwd of deze een release krijgt.
Verwacht met die andere 2/3 MM tracks

Maargoed, moeten we miss wel een jaar op wachten MiM kennende
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
onvoorstelbaar hoe vol de blue liep tijdens Minus Militia... en hoe veel shirtjes en vlaggen je daar tegen komt.

vind het persoonlijk echt enorm overhyped, maar kan niet anders zeggen dat ze wel iets hebben neergezet wat enorm aanslaat... marketing technisch echt een briljant concept natuurlijk :P

ot: typisch Minus Militia, doet me niet bijzonder veel, maar zou het live wel goed doen.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Rickzel wrote:onvoorstelbaar hoe vol de blue liep tijdens Minus Militia... en hoe veel shirtjes en vlaggen je daar tegen komt.

vind het persoonlijk echt enorm overhyped, maar kan niet anders zeggen dat ze wel iets hebben neergezet wat enorm aanslaat... marketing technisch echt een briljant concept natuurlijk :P

ot: typisch Minus Militia, doet me niet bijzonder veel, maar zou het live wel goed doen.
Het is idd flink overhyped haha, maar dat komt sowieso mede dankzij Radical Redemption, want die is net zo goed overhyped haha, maar het is gewoon net wat de mensen willen horen ;)

Ik vond deze set van gisteren wel wat leuker in vergelijking met XXL Outdoor en Hardbass, omdat ik paar oude nummertjes langs heb horen komen onder andere de originele Chain Reaction - Answers :loving:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zin wrote:
Rickzel wrote:onvoorstelbaar hoe vol de blue liep tijdens Minus Militia... en hoe veel shirtjes en vlaggen je daar tegen komt.

Het is idd flink overhyped haha, maar dat komt sowieso mede dankzij Radical Redemption, want die is net zo goed overhyped haha, maar het is gewoon net wat de mensen willen horen ;)

Ik vond deze set van gisteren wel wat leuker in vergelijking met XXL Outdoor en Hardbass, omdat ik paar oude nummertjes langs heb horen komen onder andere de originele Chain Reaction - Answers :loving:
hoorde inderdaad wel een paar onverwachte/onbekende nummers, maarja die record breaking/break down low edits heb ik nu wel een keer gehoord

maarja dan daarbij hoe lang heeft G4H dezelfde nummers gedraaid... MM heeft nog maar 3 keer opgetreden :P
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Rickzel wrote:hoorde inderdaad wel een paar onverwachte/onbekende nummers, maarja die record breaking/break down low edits heb ik nu wel een keer gehoord

maarja dan daarbij hoe lang heeft G4H dezelfde nummers gedraaid... MM heeft nog maar 3 keer opgetreden :P
Inderdaad, maar als je naar hun setjes kijkt van de 3x dat ze gedraaid hebben, hebben ze wel redelijk wat afwisseling met Nieuwe tracks en oude tracks alleen inderdaad wat je zegt met die HC edits word op een gegeven moment niet meer leuk, maar dit komt ook gwn mede doordat ze die nummers ook gewoon in hun losse sets gooien als ze solo draaien en dat is dan wel jammer :/
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Viel mij eigenlijk best tegen. United from the start is voor mij iig veel beter.
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
[youtube]dZRQgwdGaXM[/youtube]
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Re-Shock wrote:[youtube]http.youtube.com/watch?v=dZRQgwdGaXM[/youtube]
hij werkt niet O_o
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
2x op Defqon gehoord, echt geen boeiend nummers dit.
Beetje hetzelfde verhaal als G4H met Qlimax anthem
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Ik kreeg m niet werkend op mn mobiel, bedankt voor het aanpassen !
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hé, daar is de hypetrain weer!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Maximum wrote:Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^
Beetje hetzelfde riedeltje wat ze bij Reign Supreme gebruikt hebben.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Vind het niet echt bijzonder zo ver ik kan horen
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
chas1n wrote:
Maximum wrote:Ik vind die duistere sfeer van die break en melo erg vet. En ik vind de melo in de climax ook erg vet met die sidechain er op. Het outro (of 2e climax) vind ik echter een beetje afgezaagd. Het idee van de vocal is niet veel anders dan die van het Qapital anthem i.m.o. ^^
Jah precies! Die truc kennen we nu wel. :P
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Maximum wrote:
chas1n wrote:
Jah precies! Die truc kennen we nu wel. :P
En toch vind ik dat truckje met dat geschreeuw voor de climax en dan die kickroll nog steeds lekker :P

Hij lijkt wel veel op Reign Supreme en Be Prepared, maar ik vind het geen verkeerd nummertje :thumbup:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik vind dit toch wel een hele saaie plaat..
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
Nee.. gewoon nee
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
View on YouTube
vanaf 14:51
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
View on YouTube

Minus Militia - Genesis (Official Supremacy Anthem 2014)

Heeft RR deze zelf geproduceerd ofzo? :/
Last edited by MYTZE on 28 Aug 2014 17:07, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
Laat ook maar... Prima nummer. Ben hier nooit zo fan van maar dit is wel lekker