Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem) (MINUS026)

Label
Minus Is More
Catalogue number
MINUS026
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik ga nu iets heel geks zeggen, maar als er Digital Mindz(of een ander wat onbekendere hs DJ) - Genesis had gestaan, dan waren 80% van de reacties lovend geweest.

Deze track is gewoon heel gaaf. Het is anders want dat willen ze uitstralen met heel Supremacy. Het idee kan ik reuze waarderen en de uitvoering ook.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Paultheone wrote:Ik ga nu iets heel geks zeggen, maar als er Digital Mindz(of een ander wat onbekendere hs DJ) - Genesis had gestaan, dan waren 80% van de reacties lovend geweest.
Ik betwijfel het. Sowieso zouden er minder reacties zijn geweest want minder aandacht, attentie of wat ook, maar ik betwijfel zwaar of men dit haat, alleen om te haten. Vind het zelf sowieso geen beste plaat in ieder geval :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Paultheone wrote:Ik ga nu iets heel geks zeggen, maar als er Digital Mindz(of een ander wat onbekendere hs DJ) - Genesis had gestaan, dan waren 80% van de reacties lovend geweest.
Nee. :lol:
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Paultheone wrote:Ik ga nu iets heel geks zeggen.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Qlown wrote:
Nee. :lol:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Anthem's zijn altijd anders dan de standaard platen van artiesten. Had ook totaal geen anthem verwacht zoals andere MM-platen.

Vind het zelf een prima plaat. Snares in de laatste climax zijn wat ongelukkig gebruikt, vind ik.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Paultheone wrote:Deze track is gewoon heel gaaf.
Image
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 3 days ago
iRon wrote:Of ben ik nou weer een fanboy?
Aan je avatar te zien wel
A
Paling wrote:
iRon wrote:Of ben ik nou weer een fanboy?
Aan je avatar te zien wel
:lol:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Vind dit weer helemaal niks :/ weer van die kicks die hard moeten zijn maar het absoluut niet zijn. Melodie is echt veel te simpel en snares in de 2e climax zijn vervelend. Nee weer geen sterke plaat van het minus militia front :/
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Jawel, ik vind hem vet :D! Simpele, duistere melodie. Een heerlijke live plaat volgens mij!
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019

Deze track is gewoon heel gaaf. Het is anders want dat willen ze uitstralen met heel Supremacy. Het idee kan ik reuze waarderen en de uitvoering ook.
Dat slaat echt 10x nergens op, ga eerst is in andere topics kijken zoals: Crackin your ribs, Reign Supreme en Endless void. Ook van MM en ruim 80% lovende reacties. Dit is voor veel mensen op dit forum gewoon een tegenvallende track.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Kick heeft geen impact wat ze wel willen creëren, jammer. Ik vind opzich de 1ste climax nog wel gaaf maar de 2de met die snares is niks.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem) (MINUS026)

Label: Minus Is More
WEB release: 24/09/2014

Tracks:
Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image