Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Minus Militia - Full Of Shit
HS Unreleased Single

Minus Militia - Full Of Shit

1. Full Of ShitYouTube

Source: fbcdn.net

Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Artiest: Minus Militia

Track(s): Full Of Shit

Sample/video:
View on YouTube

Bron:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56A7088D
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

Ben wel benieuwd live eigenlijk
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Die weghadden niet eens particles of destruction gedraaid. Beter hadden ze die gedraaid ipv een van die lelijke hardcore remixen :').
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Beetje respect mag wel
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
Ik vind de act eigenlijk helemaal niets meer voorstellen. Tis iedere keer hetzelfde riedeltje, en altijd de kick van Crackin Your Ribs onder een ander nummer zetten. Deze plaat klinkt op zich wel vet maar het boeiende van de act is er bij mij al lang af.
T
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Jun 2018
Ik snap het echt niet meer. Is dit nu hedendaagse hardstyle? Of moet ik dit dan tegenwoordig rawstyle noemen, of heet dit over een tijdje "militiastyle". Knetterharde kicks/kickrolls afgewisseld met immens harde snares waar voorafgaand een nét niet melodie en een minibreakje aan te pas kwam. Ik heb het nog niet eens over de tracktitels/vocals. Want ja, de Militians hebben wel wat te schreeuwen nodig. Minus Militia - Sun Is Shining zou alvorens de track te luisteren al de grond in worden gestampt. Het is niet meer te volgen wat er allemaal in de hardstyle wereld gebeurd. Duister, dat is het wel, dat mag gezegd worden. En op zo'n indoor feest is duistere hardstyle altijd gewenst. Maar als we toch allemaal zouden mogen kiezen tussen Zany - Science & Religion (Science Mix) of Minus Militia - Full of Shit of welke andere fuck/shit/fucking/weet ik veel track, dan is de keuze toch snel gemaakt?
Hardtraxxer
108 posts member since 2014
last seen Jan 2024
tomm!c wrote:Ik snap het echt niet meer. Is dit nu hedendaagse hardstyle? Of moet ik dit dan tegenwoordig rawstyle noemen, of heet dit over een tijdje "militiastyle". Knetterharde kicks/kickrolls afgewisseld met immens harde snares waar voorafgaand een nét niet melodie en een minibreakje aan te pas kwam. Ik heb het nog niet eens over de tracktitels/vocals. Want ja, de Militians hebben wel wat te schreeuwen nodig. Minus Militia - Sun Is Shining zou alvorens de track te luisteren al de grond in worden gestampt. Het is niet meer te volgen wat er allemaal in de hardstyle wereld gebeurd. Duister, dat is het wel, dat mag gezegd worden. En op zo'n indoor feest is duistere hardstyle altijd gewenst. Maar als we toch allemaal zouden mogen kiezen tussen Zany - Science & Religion (Science Mix) of Minus Militia - Full of Shit of welke andere fuck/shit/fucking/weet ik veel track, dan is de keuze toch snel gemaakt?
Dat komt, omdat je waarschijnlijk net als ik ben opgegroeid met hardstyle uit de beginjaren? Het is een verandering in de scene, waar je (helaas) niks aan kan doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
''That's just the way it is, things will never be the same''
-2pac

En er komen nog genoeg tracks uit die niet over dood, verderf, fuck of shit gaan. Dus geen reden om te liggen zeiken over dit soort tracks. Ze vallen nou eenmaal bij een grote groep in de smaak.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

4:07

Nu volledig :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
yowan wrote:''That's just the way it is, things will never be the same''
-2pac

En er komen nog genoeg tracks uit die niet over dood, verderf, fuck of shit gaan. Dus geen reden om te liggen zeiken over dit soort tracks. Ze vallen nou eenmaal bij een grote groep in de smaak.
Ze vallen bij een grote groep in de smaak, dus mag je er niet over zeiken?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
tomm!c wrote:Is dit nu hedendaagse hardstyle? Of moet ik dit dan tegenwoordig rawstyle noemen, of heet dit over een tijdje "militiastyle".
Terechte klacht.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
chas1n wrote:
yowan wrote:''That's just the way it is, things will never be the same''
-2pac

Ze vallen bij een grote groep in de smaak, dus mag je er niet over zeiken?
Hij loopt te zeiken over raw in het algemeen. Die gast heeft echt oogkleppen op. Ik vind zoveel dingen kut. Maar die dingen zijn er gewoon en daar gaat niks aan veranderen. Dus waarom zou je in godsnaam overal in elk topic moeten zeggen dat dood en verderf kut is en dat raw vroeger beter is.

Het is nu eenmaal zoals het is, en er komt naast al dat dood en verderf nogsteeds een hoop leuks uit. Ik vind niet dat je over dit moet gaan zeiken. Accepteer gewoon dat een hoop mensen het wel leuk vinden, is toch niet zo moeilijk.

Hij kan gewoon niet tegen verandering
RadicalRedemption wrote:Geniet van de muziek en laat anderen van hun muziek genieten.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Vind deze echt wel vet, lekker spelen met kicks waardoor het een melodie wordt :D :bomb:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
tommeh wrote:lekker spelen met kicks waardoor het een melodie
:nono:
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
View on SoundCloud
D
Hardtraxxer
116 posts member since 2014
last seen May 2020
saaaai :sleep: jammer dat er geen melodie inzit. Kickrolls zijn me net iets te veel, kan je niet zo lekker op losgaan
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Enorm vette plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Rickzel wrote:Enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
A
7 posts member since 2016
last seen Mar 2017
BuzzLightyear wrote:
Rickzel wrote:Ik vind dit een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
K
5 posts member since 2014
last seen Apr 2017
ADHardstyleD wrote:
BuzzLightyear wrote:
Rickzel wrote:Ik vind dit een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
klauwe wrote:
ADHardstyleD wrote:
BuzzLightyear wrote:Ik vind dit een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Ah ik vroeg me al af of er hier meningen werden gepost, bedankt hiervoor!
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2021
Rickzel wrote: Ik vind dit een enorm vette plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Het lijkt wel een forum!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Franky wrote:
Rickzel wrote: Ik vind dit nog steeds een enorm vette plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen.
Dit wordt wel heel verwarrend zo... :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Franky wrote:
Rickzel wrote: Ik vind dit nog steeds een enorm saaie plaat eigenlijk! Kan niet anders zeggen. Maar wat andere vinden, vind ik niet interessant