Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Minus Militia - Full Of Shit
HS Unreleased Single

Minus Militia - Full Of Shit

Source: fbcdn.net

Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Ja hier sta ik 100% achter, dit zit goed in elkaar en van hoge kwaliteit
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
ErikZ wrote:Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Denk het wel, perfect voor minus militia toch? Gewoon een beukplaat met een enorme bak met drive, hoeft toch niet altijd een uniek vernieuwend muziekstuk te worden ofzo? :/
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Rickzel wrote:
ErikZ wrote:Kan mij gewoon niet voorstellen dat iemand als Crypsis met zijn ervaring bij deze plaat denkt:
Denk het wel, perfect voor minus militia toch? Gewoon een beukplaat met een enorme bak met drive, hoeft toch niet altijd een uniek vernieuwend muziekstuk te worden ofzo? :/
Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:
Rickzel wrote:
Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn
Met alle respect maar wat vind jij hoge kwaliteit of goed in elkaar steken? Wat is jouw maatstaf?
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
ErikZ wrote:
Rickzel wrote:
Je moet natuurlijk wel de act erbij in je achterhoofd houden. Minus Militia is gemaakt om lomp op te stampen. Niemand gaat naar MM voor de prachtige nummers. Door een ander bepaald soort tracks te maken kunnen ze hun act gewoon laten doodbloeden.
Ik ben ook geen fan van dit soort nummers, maar kan het live gewoon wel waarderen, even een halfuurtje verstand op nul.
D
Hardtraxxer
71 posts member since 2015
last seen May 2020
Vind dit toch echt meer onder hardcore vallen :x
Maakt verder niet uit, lekker ram nummertje voor tussendoor
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
tjakevladze wrote:kan het live gewoon wel waarderen, even een halfuurtje verstand op nul.
Dit dus, wat had je dan verwacht toen je een Minus Militia topic aanklikte. Al die opmerkingen over "hoe kan Crypsis hier achter staan bla bla" vind ik echt zulke gigantische onzin.
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
tjakevladze wrote:
ErikZ wrote:Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn
Je moet natuurlijk wel de act erbij in je achterhoofd houden.
Waarom zou je een nummer niet gewoon kunnen beoordelen op wat je hoort, maar moet je rekening houden met alle hosanna eromheen?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Bouke wrote:
tjakevladze wrote:
ErikZ wrote:Mij hoor je toch niet over vernieuwd of uniek? Heb het over goed in elkaar steken en van hoge kwaliteit zijn
Je moet natuurlijk wel de act erbij in je achterhoofd houden.
Waarom zou je een nummer niet gewoon kunnen beoordelen op wat je hoort, maar moet je rekening houden met alle hosanna eromheen?
Hoi Bouke, jij hier in de releasesectie? :whistle:
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Kom ook even buurten :cool: Moet eerlijk bekennen dat ik de track niet heb geluisterd, maar dat is in deze ook niet zo relevant :P