Ik weet gewoon 100% zeker dat die tracks gewoon niet door Alpha² worden gemaakt.. ik hoor gewoon dat stijltje van Wildstylez er door heen.. er zijn ook tracks door JDX gemaakt.. en waarom ie dat dan niet doet voor z'n eigen tracks? Heeft ie in het verleden wel gedaan, met oa Pleasure en dergelijke.. maarja.. kijk waar scantraxx nu staat en dan snap je waarom hij zich moet aanpassen, hij moet hitjes leveren, geen mooie muziek..
Alpha2 moet tracks hebben om geboekt te worden. Waarschijnlijk pakt Wildstylez een % van de boekingsfee van A2, of betalen zij hem voor tracks. Je kunt duidelijk herkennen aan de gebruikte sounds (kicks bijv.) dat de recente tracks iig door Wsz zijn gemaakt. Het feit dat ze vroeger samenwerkten als Outsiders maakt het alleen maar logischer.wrote:Hoe weet jij zo zeker dat hij door Wildstylez is geproduceerdwrote:Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!
De andere 2 doen me weinig..
Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
:')