Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Mike NRG - Lost in Dreams (Q-Base Anthem The Remixes 2010)
HS EP 4 tracks

Mike NRG - Lost in Dreams (Q-Base Anthem The Remixes 2010) (Q049)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q049
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
De hardcore remix gaat nog wel, want die laat het meest over van de melodie, die geweldig is. Maar die vocals zijn echt verschrikkelijk.

Bij dubstep is gewoon het hele Lost In Dreams gevoel weg, hardtechno kan leuk zijn maar ik vind deze uitvoering niet echt lekker. Hardstyle is wel te doen, maar niet als Lost In Dreams remix, gewoon als aparte track.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
remix van A2 vind ik wel lekker, maar vond die van Tat&Zat beter. Maar wel prima remixen.
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Nov 2010
die van alpha2 is lekker

zin in Q-base :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
@ Dance-Tunes
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Je moet van deze remixes houden maar zeker leuk idee dat ze nieuwe remixes uitbrengen :)
Hardtraxxer
166 posts member since 2009
last seen Dec 2010
de hardcore remix is de mooiste er af. de rest is echt janken naar mijn mening .
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Nitroxx wrote:De MoC remix is anders echt niet slecht :love:
Komt niet eens in de buurt van de Weapon X remix :thumbup:
maargoed, vind ze verder wel lekker allemaal
Boris S is echt een held :worship:
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Release vandaag! :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Alpha2 Remix :thumbsup: Wordt elke keer lekkerder, vooral die 2e climax!
God's Army Remix ook zeker nice, ookal luister ik weinig hardtechno.
Sinister Souls Remix mist een beetje kracht imo. Hoewel ik de 'arrangement' wel goed vind, zou ik liever wat andere (hardere) sounds horen.
MoC Remix is verschrikkelijk van begin tot eind.
F
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2009
last seen Jul 2011
Lekker hoor A2! De rest is meuk..
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
vind het weinig aan doe mij het origineel en de tat&zat remix maar.

dit is de spreek woordelijke mosterd na de maaltijd
Hardtraxxer
169 posts member since 2009
last seen Mar 2016
A1. :thumbup:
A2. :huh:
B1. :/
B2. :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Whoei!
Vooropgesteld: het origineel is heilig, dus remixen is een lastige taak. Maar het is 3 van de 4 prima gelukt!

Alpha2-remix: ben na een paar keer luisteren verliefd geworden hierop. Heeeeeerlijk zweverige, euforische melodie, beetje trance-achtig. Daar ben ik helemaal gek op. Staat bij mij op gelijke hoogte met de geweldige Weapon X-remix

MoC-remix: hier word ik dan weer ontzettend verdrietig van. Onnodig lange kutbreak, kan je op zich wel lekker meezingen maar als ik weet wat daarna volgt hoeft dat ook niet van mij. Synth is zo standaard als wat, melodie wordt slecht gekopieerd en die kick, echt de slechtste sinds de Neophyte-mash up deel 1. Eentje voor in de prullenbak.

Sinister Souls remix: ik heb geen idee wat voor genre het is maar het klinkt gruwelijk duister. Past fantastisch bij het Q-base sfeertje

Schranz-remix: is eigenlijk niet zo bijzonder maar veel elementen van het origineel behouden en lekker ruig, dus goed :)
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote: Sinister Souls remix: ik heb geen idee wat voor genre het is maar het klinkt gruwelijk duister. Past fantastisch bij het Q-base sfeertje
Dit genre noemen ze dubstep.

Aangezien Nicon e.a. dubstep komen draaien op Q-Base hebben ze natuurlijk een dubstep-remix gemaakt.
Je moet er wel van houden en ik kan er best even naar luisteren,vooral als Nicon gaat draaien,die vent is crazy as hell.

View on YouTube

Maar om ff bij "Lost in Dreams" te blijven...

A2-Remix Heerlijk!! :yay: :yay:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
B1. Mike NRG - Lost in Dreams (Sinister Souls Lost in Nightmares Remix) :bomb: :bomb: :bomb: :yay:
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2014
vetjes!!! :bomb:
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
Scumbag wrote:Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

Hoe weet jij zo zeker dat hij door Wildstylez is geproduceerd
Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
:')
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hidden Source wrote:B1. Mike NRG - Lost in Dreams (Sinister Souls Lost in Nightmares Remix) :bomb: :bomb: :bomb: :yay:
Die vind ik ook wel mooi ja. :D
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
rodger88 wrote:
Scumbag wrote:Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
Omdat dat voor Scantraxx is?

Wildstylez heeft ook Unleashed/Fragile gemaakt.. je nooit afgevraagd waarom het zoals wildstylez klinkt? Omdat hij toch echt al een tijdje tracks maakt voor de heren Alpha.. sterker nog, ze produceren niets zelf, ook al staat er op de credits anders vermeld..
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Part vanaf 4:00 in de Alpha2 Remix :drool:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Scumbag wrote:
rodger88 wrote:

Omdat dat voor Scantraxx is?

Wildstylez heeft ook Unleashed/Fragile gemaakt.. je nooit afgevraagd waarom het zoals wildstylez klinkt? Omdat hij toch echt al een tijdje tracks maakt voor de heren Alpha.. sterker nog, ze produceren niets zelf, ook al staat er op de credits anders vermeld..
Hoe weet je dat dan, als het anders op de credits verteld staat dan jij zegt?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Iedereen weet dat A2 niet zelf produceert... Of het nou door JDX, Wildstylez of Mind Hunterz wordt gedaan.
Last edited by Dakpan on 04 Sep 2010 18:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
vind de hardtechno versie toch lekker :D
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Econz wrote:
dawasiknie wrote: Sinister Souls remix: ik heb geen idee wat voor genre het is maar het klinkt gruwelijk duister. Past fantastisch bij het Q-base sfeertje
Dit genre noemen ze dubstep.

Aangezien Nicon e.a. dubstep komen draaien op Q-Base hebben ze natuurlijk een dubstep-remix gemaakt.
Je moet er wel van houden en ik kan er best even naar luisteren,vooral als Nicon gaat draaien,die vent is crazy as hell.

View on YouTube

Maar om ff bij "Lost in Dreams" te blijven...

A2-Remix Heerlijk!! :yay: :yay:
ga naar vage gasten dan naar gomes b2b brutuzz beste dubstep dj's van NL