More and More! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Maxter - All About / More and More (ITAL009)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL009
- More and MoreYouTube
- All AboutYouTube
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Dec 2014
Al bekend wanneer deze uitkomt?
ja wat gaat hier eigenlijk mee gebeuren??wrote:Al bekend wanneer deze uitkomt?
Geen idee, volgens de youtube-vid zou het ITAL008 worden, maar aangezien we 009 al gehad hebben zit dat er denk ik niet in
.
Vraag het ze zou ik zeggen.
Vraag het ze zou ik zeggen.
Lijkt wel op the R3bels gone softer. Mis die ruige kick.
A1 is me te standaard
B1 is beter maar nogsteeds. wel lekker melotje
A1 is me te standaard
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dit is ook niet the r3belswrote:Lijkt wel op the R3bels gone softer. Mis die ruige kick.
A1 is me te standaard
wrote:duuuuurt lang
Dit zal wel 009 worden, als we de beschrijving van IH mogen geloven... Lijkt me vreemd dat het andere tracks zouden zijn.
Italian Hardstyle present: Maxter
Italian Hardstyle is ready for a new step with a new artist 'Maxter'. His first release will be on Italian Hardstyle 009 and previews are soon available at the YouTube channel.
Vind More and More gewoon een super plaat en ik luisterde hem voor het eerst via youtube op me ipod touch vanuit Thailand dus ik weet wel dat ze bestaan hoor!wrote:wrote:duuuuurt langAls deze tracks hier niet stonden wist je waarschijnlijk niet eens dat ze bestonden want je hoort ze ook niet in setjes ed. Vind dat mensen wel snel zeuren dat het te lang duurt
More and More klinkt toch wel goed vind ik hoor voor een eerst release...Maar het zijn beide niet tracks die ik vaker zou draaien denk ik.
-
FHardtraxxer
- 57 posts member since 2011
- last seen Nov 2015
heerlijk nummer Hoor 
haha das raar 009 was toch Kick'n Ass & Loop & Things?
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Was ITAL007 als ik me niet vergis!wrote:haha das raar 009 was toch Kick'n Ass & Loop & Things?
Klopt en Davide Sonar was 008, dus logisch ditwrote:Was ITAL007 als ik me niet vergis!wrote:haha das raar 009 was toch Kick'n Ass & Loop & Things?
Maxter - More And More / All About (ITAL009)

http://www.djshop.de/p/MP3/8370000213/m ... style_009/
Djshop datum: 14/02/2011
Hardstyle.com datum: 31/01/2011

http://www.djshop.de/p/MP3/8370000213/m ... style_009/
Djshop datum: 14/02/2011
Hardstyle.com datum: 31/01/2011
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Jippie!
Want All About is echt supervet!!
Want All About is echt supervet!!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vind All About beter en dan met name de intro.
More and More is een beetje te standaart voor mij.
All About is een lekker nummertje, heeft een lekker zweverige zomerse climax dus denk dat dit nummertje met een biertje in de zon echt geweldig zou zijn
alleen de intro is me net iets te vaag.
More and More heeft een heerlijke intro, en ook een mooie melodie in de climax, ik vind het alleen jammer dat die laatste noten steeds iets lager liggen, waardoor het euforische gevoel een beetje eruit gaat.. ik denk dat als dat hogere noten waren geweest, de melodie een stuk energieker en euforischer geklonken had
More and More heeft een heerlijke intro, en ook een mooie melodie in de climax, ik vind het alleen jammer dat die laatste noten steeds iets lager liggen, waardoor het euforische gevoel een beetje eruit gaat.. ik denk dat als dat hogere noten waren geweest, de melodie een stuk energieker en euforischer geklonken had
mwa kvind dit denk ik de minste release van Italian Hardstyle 
Vind All About een lekker plaatje, luistert lekker weg en is lekker voor thuis. Beetje rustige, melodieuze hardstyle.
More and More daarin tegen beukt wel lekker door, en vind ik ook erg lekker.
Dit is wel de hardstyle waar ik van houd.
Prima release dus.
Prima release dus.
weinig aan toe te voegen!wrote:Vind All About een lekker plaatje, luistert lekker weg en is lekker voor thuis. Beetje rustige, melodieuze hardstyle.
Prima release dus.
mee eens