Als hij onderdeel van The R3bels is is dat toch niet zo gek?wrote:kvind niet zo bijzonder...had hij wel wat meer tijd in mogen steken..kvind beetje teveel lijken op the R3bels
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Maxter - All About / More and More (ITAL009)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL009
- More and MoreYouTube
- All AboutYouTube
More and More vind ik echt lekker!! 
zoooo
Zit n aardig verschil in tussen beide More And More steekt daar echt bovenuit
Zit n aardig verschil in tussen beide More And More steekt daar echt bovenuit
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
More and more klinkt zeker lekker. All about daarentegen vind ik hem net niet.

word dit niet 009 aangezien Davide Sonar 008 is ?
Ik zat idd net te denken ja.... volgens mij welwrote:word dit niet 009 aangezien Davide Sonar 008 is ?
-
S
[mierenneukerij]Als je hier 00? neerzet kan het alleen maar 009 worden. Dus is het logischer als je hier 0?? neerzet [/mierenneukerij]
Heeft wel wat weg van Sunblastwrote:Melodie in More & More komt me zwaar bekend voor :o
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Haha doen we dat Mierenneukerwrote:[mierenneukerij]Als je hier 00? neerzet kan het alleen maar 009 worden. Dus is het logischer als je hier 0?? neerzet [/mierenneukerij]
dat denk ik ook dan...en dan hopen dan 010 nieuwe the R3bels wordtwrote:word dit niet 009 aangezien Davide Sonar 008 is ?
Ooooooof nieuwe zatox platen van zaterdagwrote:dat denk ik ook dan...en dan hopen dan 010 nieuwe the R3bels wordtwrote:word dit niet 009 aangezien Davide Sonar 008 is ?
samenwerkingen E.Pwrote:Ooooooof nieuwe zatox platen van zaterdagwrote:dat denk ik ook dan...en dan hopen dan 010 nieuwe the R3bels wordtwrote:word dit niet 009 aangezien Davide Sonar 008 is ?
Er staat toch duidelijk in het YouTube filmpje ITAL008?
-
THardtraxxer
- 153 posts member since 2009
- last seen 16 hours ago
Jup maar in filmpje van Davide Sonar staat ook 008.. en die staat al "officieel" op de italian hardstyle youtubewrote:Er staat toch duidelijk in het YouTube filmpje ITAL008?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Idd, daarom laten we deze nog even op ?? staan. We zien het vanzelf wel een keerwrote:Jup maar in filmpje van Davide Sonar staat ook 008.. en die staat al "officieel" op de italian hardstyle youtubewrote:Er staat toch duidelijk in het YouTube filmpje ITAL008?
Damn dit vind ik 2 heerlijke platen, kunnen me zeker bekoren. Vooral More and More 
denk dat dit ITAL009 word, maar dat word even afwachten!
Maxter idd lid van The R3bels.
More and more klinkt erg lekker, all about wel stuk minder.
Label doet het goed!
Maxter idd lid van The R3bels.
More and more klinkt erg lekker, all about wel stuk minder.
Label doet het goed!
kvind dit de minste release van dit label tot nu toe als ik eerlijk mag zijn...kvind dit beetje maagertjes 
Leuke release, maar heb er niks speciaals bij.
More and More is een soot Attack again 2010 edit/mix. Maar wel erg lekker, in de matrix deed ie het iig erg goed. Die andere is maar zo zo, niet echt een speciaal gevoel.
Niet echt bijzonder, laat The R3bels maar mooi samen hun releases maken. More and More is wel te doen btw!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
heerlijke plaat die More And More