Lekker nummertje!
Nuttige info man, dankjewel!wrote:WEB release: Onbekend
Hier heeft toch niemand iets aan... :')
Hardtraxx' Releases Forum vervuilt hier nogal door.
Nuttige info man, dankjewel!wrote:WEB release: Onbekend
Bijna iedere DJ heeft een eigen sound die hij "uitmelkt". Snap niet waarom het hier zo'n probleem is, zolang het teminste fris klinktwrote:Max Max Max toch... waar ben je mee bezig de laatste tijd?![]()
Dominator was al een zeer grote terleurstelling voor mij. Je begint je (naar mijn gevoel) meer te richting op Gold en nu ga je je sound uitmelken? Please, Come Back!
Zatox heeft 2 complete releases van totaal 8 tracks met dezelfde sounds, Brennan Heart gebruikt al 3 jaar dezelfde synths en kicks, Psyko Punkz heeft dat, Da Tweekaz heeft dat, ga zo maar door.wrote:Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.
Op het gebied van synths, vocals en soorten breaks heeft Zatox toch nog wel aardig wat afwisseling zitten hoor.. voor de rest vind ik het allemaal kloppenwrote:Zatox heeft 2 complete releases van totaal 8 tracks met dezelfde sounds, Brennan Heart gebruikt al 3 jaar dezelfde synths en kicks, Psyko Punkz heeft dat, Da Tweekaz heeft dat, ga zo maar door.wrote:Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.
Op Zatox na ben ik het wel met je eens, maar ik zeg ook niet dat het erg is. Ik vind het alleen jammer om het weer terug te horen. En ik vind ook dat het bij Fade To Black vet was en bij Dilemma en deze vind ik het niet mooi/vet klinken.wrote:Zatox heeft 2 complete releases van totaal 8 tracks met dezelfde sounds, Brennan Heart gebruikt al 3 jaar dezelfde synths en kicks, Psyko Punkz heeft dat, Da Tweekaz heeft dat, ga zo maar door.wrote:Klopt, alleen het is wel jammer dat dit nu z'n 3e nummer is met Fade To Black sounds.
Als niemand m wilt luisteren lukt dat prima ja! Als dat het doel is geweest van deze track: Prima track!dat niet teveel op probeert te vallen
Zo bedoel ik het niet natuurlijk... Ik irriteer me er gewoon aan dat veel hardstyle setjes proberen om zoveel mogelijk hoogtepunten in 60 minuten te stoppen. Daardoor gaat de kracht van die hoogtepunten omlaag. Liever zie ik dat DJs wat meer opbouwende tracks in hun setjes stoppen om de hoogtepunten aan elkaar te plakken, maar dat kan natuurlijk niet als elke release opzich een hoogtepunt probeert te zijn. Deze track probeert dat duidelijk niet, maar is wel goedwrote:Als niemand m wilt luisteren lukt dat prima ja! Als dat het doel is geweest van deze track: Prima track!dat niet teveel op probeert te vallen
Voor de rest, saaie meuk zeg? Bleeeeh
Ben ik niet met je eens, vind het wel een vet nummertje!wrote:Als niemand m wilt luisteren lukt dat prima ja! Als dat het doel is geweest van deze track: Prima track!dat niet teveel op probeert te vallen
Voor de rest, saaie meuk zeg? Bleeeeh
De creativiteit is overal ver te zoeken.wrote:Klinkt zeker niet verkeerd![]()
Maar wat me wel opvalt is dat Max Enforcer nu al voor de derde keer die Fade-To-Black-screech gebruikt...
Die heb ik nu onderhand wel gehoord.
Had de afbeelding opgeslagen heb um ff geuploadwrote:Max Enforcer & Frontliner - On The Go (TILLT009)
Bron:
Bron is ondertussen weggehaald, maar er stond een plaatje van de 'sticker' van TILLT009 op de tillt site