Ja mij ook wel beetje Tiësto-achtig. Tiësto ft. BT - Love comes again of Flight 643.wrote:Het klinkt gewoon anders dit nummer en wel positief, melodie doet me soms aan tiesto denken?
Maar geen verkeerde anti-cli imo
Ja mij ook wel beetje Tiësto-achtig. Tiësto ft. BT - Love comes again of Flight 643.wrote:Het klinkt gewoon anders dit nummer en wel positief, melodie doet me soms aan tiesto denken?
lol wut?wrote:Als ze zeide dat Tiesto deze track gemaakt had had ik het ook geloofd..
Beetje jammer naar die BeuQer van Frontliner
Loudnezz
Gaat beetje nergens over, vind je zelf niet?wrote:Als ze zeide dat Tiesto deze track gemaakt had had ik het ook geloofd..
Beetje jammer naar die BeuQer van Frontliner
Loudnezz
op de een of andere manier doet ie mij aan Mike Heart - Sexmachine (Isaac Mix) denken...wrote:Vind hem echt heel erg gaaf!! Alleen die intro, doet me zo sterk aan een ander nummer denken, en kom er maar nie op.
Haha ja dat is hem iddwrote:op de een of andere manier doet ie mij aan Mike Heart - Sexmachine (Isaac Mix) denken...wrote:Vind hem echt heel erg gaaf!! Alleen die intro, doet me zo sterk aan een ander nummer denken, en kom er maar nie op.
ik deel hemwrote:Nondeju, wat een heerlijke plaat![]()
![]()
Veel beter dan die Chris One dit, maar dat is mijn mening
Mee eens, niet dat ik deze nou geweldig vind, maar in ieder geval wel beterwrote:Nondeju, wat een heerlijke plaat![]()
![]()
Veel beter dan die Chris One dit, maar dat is mijn mening
Ik vind frontliner normaal geen zak aan! Maar deze track is wel dikwrote:ben dit niet van frontliner gewend .. dus wel leuk een beetje varriatie of hoe je het ook schrijft! bij mij staat sws frontliner op 1! maar aan die kick al te horen hoor je dat het een frontliner track is![]()
Een Crypsis track? Crypsis - Highest Pressure??wrote:Vind hem echt heel erg gaaf!! Alleen die intro, doet me zo sterk aan een ander nummer denken, en kom er maar nie op.