@ Hardstyle.com
Was al tijdje bekendwrote:@ Hardstyle.com
Was al tijdje bekendwrote:@ Hardstyle.com
+1 zeker geil nummertje,wrote:vell mensne vindne dit slecht maar ik vind het echt een supercombo
Lol inderdaad, ineens iedereen vind 't een brute plaatwrote:repeat!"Open.. your mind!"
wrote:Was al tijdje bekendwrote:@ Hardstyle.com
wrote:Ik vind het gewoon echt een enorm dikke plaat, luistert ongelofelijk heerlijk weg! Krijg er elke keer dik kippenvel van als hij inkickt.
Hopen dat Maxie m op Hard Bass draaitwrote:Ik vind het gewoon echt een enorm dikke plaat, luistert ongelofelijk heerlijk weg! Krijg er elke keer dik kippenvel van als hij inkickt.
hoop ik ook idd...kheb het idee dat Hardbass dit jaar echt heel erg vet gaat wordenwrote:Hopen dat Maxie m op Hard Bass draaitwrote:Ik vind het gewoon echt een enorm dikke plaat, luistert ongelofelijk heerlijk weg! Krijg er elke keer dik kippenvel van als hij inkickt.
Gefeliciteerd, u heeft de kansloze bump van vandaag prijs gewonnen!wrote:Heldentrack
Reageer jij dan ook niet, nu moet ik ook weer op jouw reageren, zo blijft ie bovenaan of totdat Tekizion hem komt lockenwrote:arggg
Nu moet ik ook weer reageren, reageer is niet heee!wrote:Reageer jij dan ook niet, nu moet ik ook weer op jouw reageren, zo blijft ie bovenaan of totdat Tekizion hem komt lockenwrote:arggg