jeuj onverwachts zo snel uit!
Had persoonlijk gehoopt op een mooie B kant maar zo is ie ook zeker vet!
Had persoonlijk gehoopt op een mooie B kant maar zo is ie ook zeker vet!
Doe maar wel draaien hoorwrote:doe maar nietwrote:Dit is geniaal![]()
ga dit VAAK draaiendraai liever een andere release van Tillt Drop 2 your knees ofso
Duurt nog even. Schijnen volgens Titatovenaar nog met de contracten bezig te zijn.wrote:Mag nu wel is opschieten! Ik wil Psycho gvd!
dat ja, en dan te bedenken dat hij zo knetterhard gaat livewrote:lekkere plaat, echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.
Klopt helemaalwrote:lekkere plaat, echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.
Ohja! 2x kans! Staat in ieder geval wel bij Waverider in de top 10.wrote:Klopt helemaalwrote:lekkere plaat, echt zo'n plaat die in het begin nogal saai klinkt maar hoe vaker je hem luistert hoe vetter hij wordt.
Ga er wel van uit dattie zaterdag bij Frontliner en/of Waverider wel langskomt
Yeah, mag vaker gebeuren!wrote:Lekker hoor zo'n onaangekondigde release.
Mwa ik vond die nummers met Deepack toch tegenvallen hoor. Daarentegen brengt ie op Scantraxx ook prima platen uit.wrote:Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert
Ja das waar, ik kijk ook uit naar onder andere Discorecord en Extreme Loudnezz, zijn zeker geen verkeerde platen nee (maar niet van het niveau van deze samenwerking en die met B-Front vind ik)wrote:Mwa ik vond die nummers met Deepack toch tegenvallen hoor. Daarentegen brengt ie op Scantraxx ook prima platen uit.wrote:Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert
Godz Powerrr!/1.000.000 Stars is Scantraxx en Magic/Become The Sky, maar ze hadden het ook andersom kunnen doenwrote:Niets tegen Scantraxx, maar het valt me wel op dat alles wat Frontliner buiten Scantraxx om produceert met andere artiesten (Magic, Become The Sky, On The Go) stukken beter is dan het gemiddelde werk wat hij bij Scantraxx aflevert