zolang ik um maar morgen niet op 3fm ga horenwrote:Ben geen Showtek fan, maar vind dit toch echt een lekker nummer om thuis op te zetten.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Marcel Woods - The Bottle (Showtek Rmx) (TG004D)
- Label
- Derailed Traxx Grey
- Catalogue number
- TG004D
- The Bottle (Showtek Rmx)YouTube
Source: hardstyle.com
Ik vind het echt een kick nummer! De kick is slap maar dat is intussen typisch Showtek. Het doet me verder erg denken aan hun oude werk uit 2003-2005. Denk dat dit nummer op een feest best hard knalt (hier thuis is het door de slappe kick een beetje gaar haha).
want dan klinkt ie minder goed?wrote:zolang ik um maar morgen niet op 3fm ga horenwrote:Ben geen Showtek fan, maar vind dit toch echt een lekker nummer om thuis op te zetten.
nee het nummer is wel ok, maar showtek gaat niet meer door het leven als hardstyle djs/producers dus binnenkort gaan we ze aanschouwen op de radiowrote:want dan klinkt ie minder goed?wrote:zolang ik um maar morgen niet op 3fm ga horenwrote:Ben geen Showtek fan, maar vind dit toch echt een lekker nummer om thuis op te zetten.
Moet zeggen dat die wel fijn wegluisterd, beetje traag maarja, weer een klein pluspuntje voor showtek!
Oh no, artiesten die vroeger hardstyle maakten op de radio. De wereld vergaat.wrote:nee het nummer is wel ok, maar showtek gaat niet meer door het leven als hardstyle djs/producers dus binnenkort gaan we ze aanschouwen op de radio
-
NHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2008
- last seen Sep 2010
wat een onthutsend slecht nummer ai ai wat zijn deze heren ver weg gezakt in de loop der jaren erg jammer dat ze nu meer house/trance maken
Zet dan dan is even onlinewrote:155 BPM istie echt lekker
Virtual DJ > Pitch ^ x%wrote:Zet dan dan is even onlinewrote:155 BPM istie echt lekker
ach daar heb ik het helemaal niet over, niet zo wijs doenwrote:Oh no, artiesten die vroeger hardstyle maakten op de radio. De wereld vergaat.wrote:nee het nummer is wel ok, maar showtek gaat niet meer door het leven als hardstyle djs/producers dus binnenkort gaan we ze aanschouwen op de radio
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Dit nummer is echt heerlijk!! Die sfeer is echt goed. Alleen de kick kan iets harder, maar het is niet irriterend ofzo
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
hijs fijn! 
mensen moeten hier is verder dan hun neus kijken, showtek is geen hardstyle meer,
al een hele tijd niet meer. En als je dan iemand bent die alleen maar hardstyle luistert, waarom
doe je dan moeite om iets van Showtek te luisteren.
Het zijn nogsteeds 2 hele goeie producers, je kan niet wegmoffelen dat ze gewoon hele goede releases
op hun naam staan, maar omdat zij durven te experimenteren met andere soort muziek omdat de hardstyle
eigenlijk allang geen hardstyle meer is is geen reden om ze uit te kotsen.
Ik mocht willen dat ik zo kon produceren en zeker zo lang mee draaien.
mensen moeten hier is verder dan hun neus kijken, showtek is geen hardstyle meer,
al een hele tijd niet meer. En als je dan iemand bent die alleen maar hardstyle luistert, waarom
doe je dan moeite om iets van Showtek te luisteren.
Het zijn nogsteeds 2 hele goeie producers, je kan niet wegmoffelen dat ze gewoon hele goede releases
op hun naam staan, maar omdat zij durven te experimenteren met andere soort muziek omdat de hardstyle
eigenlijk allang geen hardstyle meer is is geen reden om ze uit te kotsen.
Ik mocht willen dat ik zo kon produceren en zeker zo lang mee draaien.
-
NHardtraxxer
- 191 posts member since 2008
- last seen Nov 2012
dit bevalt mij wel 
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
hoi The Moon - Blow Your Speakers.
Ik wil meer van dit soort muziek! Vind het echt fucking geweldig 
dit hoort hier gewoon niet. Kunnen ze wel showtek heten maar dit voldoet gewoon niet aan de kenmerken van hardstyle.
sucks.
sucks.
*zucht*wrote:dit hoort hier gewoon niet. Kunnen ze wel showtek heten maar dit voldoet gewoon niet aan de kenmerken van hardstyle.
sucks.
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
jah klopt... had ik al gezegdwrote:hoi The Moon - Blow Your Speakers.
Wist je dat ... Topic (page 407)
-
M
Voor thuis vind ik het niets.. Denk alleen wel dat dit goed zal uit pakken op feesten.
Ik begin Showtek steeds meer te waarderen, ik kan hier zeker goed naar luisteren. Technisch steekt deze plaat opnieuw goed in elkaar. Ook lekker origineel
.
Maar even over sommige reacties hier, ik begrijp best dat mensen dit niks vinden, maar niet alles hoeft hetzelfde te zijn en via een bepaald boekje gemaakt te worden. Gelukkig zijn er nog artiesten die iets nieuws proberen.
Maar even over sommige reacties hier, ik begrijp best dat mensen dit niks vinden, maar niet alles hoeft hetzelfde te zijn en via een bepaald boekje gemaakt te worden. Gelukkig zijn er nog artiesten die iets nieuws proberen.
Gozer godsamme, leef jij godverdomme onder een steen ofzo ?wrote:dit hoort hier gewoon niet. Kunnen ze wel showtek heten maar dit voldoet gewoon niet aan de kenmerken van hardstyle.
sucks.
Wat heeft Showtek nou aangegeven, de HARDSTYLE kant te verlaten ....
Dus roep nou niet telkens van dit is geen hardstyle bla bla bla, en met jou 100 anderen trouwens.
Om doodziek van te worden
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Wist ik niet
kan best wezen maar dit is geen hardstylewrote:Ik begin Showtek steeds meer te waarderen, ik kan hier zeker goed naar luisteren. Technisch steekt deze plaat opnieuw goed in elkaar. Ook lekker origineel.