Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Marcel Woods - The Bottle (Showtek Rmx)
HS Single

Marcel Woods - The Bottle (Showtek Rmx) (TG004D)

Label
Derailed Traxx Grey
Catalogue number
TG004D

Source: hardstyle.com

L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ik weet niet of jullie er zo ook over denken, maar ik vind het wel een beetje oldskool klinken.
Of ben ik de enigste die dat zo vindt? :$
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Fantastische track. Laten ze aub hiermee doorgaan want dit is eindelijk weer eens van verschrikkelijk hoog niveau. Technisch fenomenaal en de term origineel mag ook weer eens vallen.
QonFuzion wrote:Ik vind m lekker klinken! Niet echt een harde track, maar wat mij betreft wel veel beter dan de meeste Mainstream die nu gemaakt wordt (en nee, ik wil hier geen discussie over Scantraxx mee beginnen..)!
Niet een harde track? Zo'n kick is véél steviger dan dat platte gedoe tegenwoordig. En natuurlijk zijn dit soort ontoegankelijkere tracks stukken beter dan de mainstream :).
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik vind het niks -.-
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
TonyT wrote:
QonFuzion wrote:Ik vind m lekker klinken! Niet echt een harde track, maar wat mij betreft wel veel beter dan de meeste Mainstream die nu gemaakt wordt (en nee, ik wil hier geen discussie over Scantraxx mee beginnen..)!
Niet een harde track? Zo'n kick is véél steviger dan dat platte gedoe tegenwoordig. En natuurlijk zijn dit soort ontoegankelijkere tracks stukken beter dan de mainstream :).
Ja, de kicks zijn harder dan de meeste pitchkicks, maar ze komen ook zeker niet in de buurt van (in mijn ogen) échte harde kicks zoals in bijvoorbeeld Hysteria! :P
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Troep. Ook als ik even buiten het hardstyle hokje luister. :x

En Showtek beweert natuurlijk weldegelijk dat ze hardstyle maken, hun tracks zitten vol met kreten over en verwijzingen naar hardstyle.
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
revbass wrote:Troep. Ook als ik even buiten het hardstyle hokje luister. :x

En Showtek beweert natuurlijk weldegelijk dat ze hardstyle maken, hun tracks zitten vol met kreten over en verwijzingen naar hardstyle.
ooit gehoord van een andere richting opgaan?
get your facts right, ze hebben paar maanden geleden aan gegeven zich niet meer op hardstyle te richten