Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dit vind ik ook nog wel vet. Die tweede kick lijkt alleen wel veel op een Delete VIP kick.
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Eerste Malice track sinds tijden die mijn interesse wekt 
Ik vind m ook vet! Snap overigens de haat niet echt opeens naar dit soort platen.
Het valt me op dat alleen de domste figuren op dit soort platen haten. Maarja he ik laat het maar gaanwrote:Ik vind m ook vet! Snap overigens de haat niet echt opeens naar dit soort platen.
Over het algemeen merk ik dat gewoon wel in RSU. Voor de rest niks tegen die domme figuren. Ik benoem alleen de feiten
Heb ook wel eens een uitgesproken mening over Marokkanen. Dan gooien mensen het ook gelijk op dat gezegde. Vind dat zo'n onzin. Durf gewoon de feiten onder ogen te zien
Last edited by RoyAPO on 15 Aug 2017 12:41, edited 2 times in total.
Zouden ze bij RSU niet juist lyrisch moeten zijn over elke Gearbox plaat?
Het valt me op dat alleen de domste figuren het woord haten gebruiken.
Dit gaat weer de 'techno/psy' kant op dus dan is t meteen kut. Mogen ze gerust vinden hoor. Iedereen zo z'n eigen smaakwrote:Zouden ze bij RSU niet juist lyrisch moeten zijn over elke Gearbox plaat?
Lijkt niet eens op psy dit
. Vaak hebben trouwens ook mensen met dit oordeel de platen nog nooit live gehoord.
Was net zo bij die nieuwe R3bels plaat dat ze gingen janken over Psy kicks terwijl die er niet in zaten.
De mensen die dat bij zulk soort kicks roepen hebben vaak zelf nooit echte psy-trance gehoord
De mensen die dat bij zulk soort kicks roepen hebben vaak zelf nooit echte psy-trance gehoord
Dit inderdaadwrote:Was net zo bij die nieuwe R3bels plaat dat ze gingen janken over Psy kicks terwijl die er niet in zaten.
Het is makkelijk om te haten op iets wat onbekend is 
Zeg iswrote: Heb ook wel eens een uitgesproken mening over Marokkanen. Dan gooien mensen het ook gelijk op dat gezegde. Vind dat zo'n onzin. Durf gewoon de feiten onder ogen te zien
Nee alsjeblieft haha. Deze discussie vaak gevoerd, alleen de laatste tijd niet meer. Dat laat ik liever zowrote:Zeg iswrote: Heb ook wel eens een uitgesproken mening over Marokkanen. Dan gooien mensen het ook gelijk op dat gezegde. Vind dat zo'n onzin. Durf gewoon de feiten onder ogen te zien
Oh ja ben geen pvv stemmer mochten jullie dat nu denken haha
Kan de meeste van hun tracks altijd wel waarderen, zo ook deze weer 
Heb normaal niet zo heel veel met Malice maar dit klinkt toch wel erg fijn 
Dit idd. Wacht ook nog steeds op een collab met Delete.wrote:Kan de meeste van hun tracks altijd wel waarderen, zo ook deze weer
Dikke plaat! Vind Malice tegenwoordig ook veel interessanter worden dan eerst. 
wrote:Roy strikes againwrote:![]()
![]()
Over het algemeen merk ik dat gewoon wel in RSU. Voor de rest niks tegen die domme figuren. Ik benoem alleen de feiten
Heb ook wel eens een uitgesproken mening over Marokkanen. Dan gooien mensen het ook gelijk op dat gezegde. Vind dat zo'n onzin. Durf gewoon de feiten onder ogen te zien