Nu Bastiaan nog!wrote:Die fase zijn we al voorbij.wrote:Wen er maar aan hihi
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Die is er volgens mij al helemaal voorbij.wrote: Nu Bastiaan nog!
Hahah. Ik probeer me al wat meer in te houden maar lukt nog niet altijd.wrote:Ben er wel klaar mee jawrote:Die is er volgens mij al helemaal voorbij.wrote: Nu Bastiaan nog!
Mijn argumentatie slaat namelijk soms nergens op, dat geef ik toe
Laat me raden, je woont in een dorp met ongeveer 3.5 allochtonen?wrote:Nee alsjeblieft haha. Deze discussie vaak gevoerd, alleen de laatste tijd niet meer. Dat laat ik liever zowrote:Zeg iswrote: Heb ook wel eens een uitgesproken mening over Marokkanen. Dan gooien mensen het ook gelijk op dat gezegde. Vind dat zo'n onzin. Durf gewoon de feiten onder ogen te zien
Oh ja ben geen pvv stemmer mochten jullie dat nu denken haha
Nee maar ik doe wel een studie waar het grootste percentage allochtonen van Nederlandse studies aanwezig is
Maar ik heb niks tegen allochtonen in het algemeen. Totaal niet. Heb zat 'buitenlandse' vrienden. Ik heb wel wat tegen het vele tuig dat er rond loopt
Ook dat gevecht op appelsap weer tussen paar rappertjes
. Man man wat kansloos. Mja we gaan helemaal off toppa 
Maar ik heb niks tegen allochtonen in het algemeen. Totaal niet. Heb zat 'buitenlandse' vrienden. Ik heb wel wat tegen het vele tuig dat er rond loopt
Ook dat gevecht op appelsap weer tussen paar rappertjes
I'm not racist, i have black friends.wrote:Nee maar ik doe wel een studie waar het grootste percentage allochtonen van Nederlandse studies aanwezig is![]()
Ook dat gevecht op appelsap weer tussen paar rappertjes. Man man wat kansloos. Mja we gaan helemaal off toppa
Ondertussen zit die persoon altijd stilletjes aan het einde van de tafel waarvan iedereen zich afvraagt, wat doet hij hier?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Je kan deze track allang op spotify beluisteren Emre
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Oja hardbass cd. Excuseerwrote:Je kan deze track allang op spotify beluisteren Emre