ook al 8 maart, fucking veel releases op 8 maart 
hopen dat WEB ook snel komt.
idd valt mij ook op.wrote:ook al 8 maart, fucking veel releases op 8 maart
Hoor echt 0 overeenkomsten met VoC hoor..wrote:Als er nou niet zo'n TYFUSLANGE break in I've Lost You zat, was hij nog wel geinig, maar het doet mij aan als een zeer zwak aftreksel van het geniale Voice Of Conscience.
Het is toch duidelijk? Eerst een enigszins blije melodie die opkomt, die vervolgens in de climax vervalt tot een zwaar duistere melodie. Totaal andere sounds ja, maar het concept is zeker hetzelfde.wrote:Hoor echt 0 overeenkomsten met VoC hoor..wrote:Als er nou niet zo'n TYFUSLANGE break in I've Lost You zat, was hij nog wel geinig, maar het doet mij aan als een zeer zwak aftreksel van het geniale Voice Of Conscience.
Hmm die is inderdaad wel vet!wrote:Lipservice radio is zo gruwelijk!
*zucht*wrote:ja man! sowieso lijken alle hardstyle nummers wel op die ene van technoboy!!! ze hebben allemaal een intro, break, en een melodie!!11!!1!!
wrote:*zucht*wrote:ja man! sowieso lijken alle hardstyle nummers wel op die ene van technoboy!!! ze hebben allemaal een intro, break, en een melodie!!11!!1!!
Ik weet niet hoor, hij kwam op voor jouw standpunt en nu kraak je hem afwrote:Ik vind Gangsterdwerg een beetje vervelend. 14 jarige puber wellicht?
+1wrote:Lipservice Radio staat de laatste tijd op repeat, wat een heerlijke drive zit in dat nummer
wrote:ja man! sowieso lijken alle hardstyle nummers wel op die ene van technoboy!!! ze hebben allemaal een intro, break, en een melodie
Leer jij eerst maar even typen voordat je over een woordenboek begint.wrote:Kink Andersff bij sarcasme in het woordenboek!
Heb dat bericht via mijn iPhone gestuurd dus dat typt niet echt makkelijk. Bovendien is dit een typfout en geen verkeerde interpretatie van een zin dus mijn vorige post is nog steeds inhoudelijk goed.wrote:Leer jij eerst maar even typen voordat je over een woordenboek begint.wrote:Kink Andersff bij sarcasme in het woordenboek!
wrote:IK Heb dat bericht via mijn iPhone gestuurd dus dat typt niet echt makkelijk. Bovendien is dit een typfout en geen verkeerde interpretatie van een zin dus mijn vorige post is nog steeds inhoudelijk goed.wrote:Leer jij eerst maar even typen voordat je over een woordenboek begint.wrote:Kink Andersff bij sarcasme in het woordenboek!
Jij mag niet in ons huis komen vanavond!wrote:wrote: IK Heb dat bericht via mijn iPhone gestuurd dus dat typt niet echt makkelijk. Bovendien is dit een typfout en geen verkeerde interpretatie van een zin dus mijn vorige post is nog steeds inhoudelijk goed.