Vette release en vooral Autumn Green boeit mij. 
Wat betekend EP eigenlijk?
Extended Playwrote:Vette release en vooral Autumn Green boeit mij.
EP staat voor Extended Play, wat een verlengde single is.wrote:Vette release en vooral Autumn Green boeit mij.
Weet niet hoe jij het liever ziet dan .. maar op feesten gaat deze HARD =)wrote:Het vormt geen geheel als kick, dat was t probleem ook juist, t is een clap met een bass eronder.
Hoezo gejat dan?:P Josh en wesz waren wss al bezig met i've lost you te maken voordat ze zelf under attack hadden gehoord?wrote:Ive lost you is erg dik, maar toch dezelfde structuur als under attack gejat..
Die structuur heet een anti-climax en Under Attack is daar echt niet de eerste mee.wrote:Hoezo gejat dan?:P Josh en wesz waren wss al bezig met i've lost you te maken voordat ze zelf under attack hadden gehoord?wrote:Ive lost you is erg dik, maar toch dezelfde structuur als under attack gejat..
Ja want tracks met melodietjes zijn altijd beter dan tracks zonder!wrote:Als er nu een climax ipv een anti-climax in i've lost you zat, was hij nog vele malen beter.
Keep on dreaming buddy;)wrote:Als er nu een climax ipv een anti-climax in i've lost you zat, was hij nog vele malen beter.
Nou, luister maar ns naar Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix)wrote:Ja want tracks met melodietjes zijn altijd beter dan tracks zonder!wrote:Als er nu een climax ipv een anti-climax in i've lost you zat, was hij nog vele malen beter.
some people don't understand the point of sarcasmwrote:Nou, luister maar ns naar Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix)wrote:Ja want tracks met melodietjes zijn altijd beter dan tracks zonder!wrote:Als er nu een climax ipv een anti-climax in i've lost you zat, was hij nog vele malen beter.
zonder melodie, en dat is een goede track!
sorry t is carnaval hahawrote:some people don't understand the point of sarcasmwrote:Nou, luister maar ns naar Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Remix)wrote:
Ja want tracks met melodietjes zijn altijd beter dan tracks zonder!
zonder melodie, en dat is een goede track!
nee.wrote:weet iemand al een datum???
Dat Like Thizz zo lang duurde had een andere redenwrote:nee.wrote:weet iemand al een datum???
josh & wesz kennende kan dat nog wel een paar maanden duren als het niet meer is.![]()
Achja ik ga er niet naar uit zitten kijken want deze release duurt waarschijnlijk nog wel ff.
Dan nog. Zoiezo released josh & wesz bijna nooit iets en het duurt gewoon altijd lang.wrote:Dat Like Thizz zo lang duurde had een andere redenwrote:nee.wrote:weet iemand al een datum???
josh & wesz kennende kan dat nog wel een paar maanden duren als het niet meer is.![]()
Achja ik ga er niet naar uit zitten kijken want deze release duurt waarschijnlijk nog wel ff.
er is wel al een datum bekend.wrote:nee.wrote:weet iemand al een datum???