Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Jason Payne - Never Perish
HS Single

Jason Payne - Never Perish (ART003)

Label
Artificial Records
Catalogue number
ART003
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kevin-Raw wrote:Staat op de Ground Zero cd die gemixed is door Thera! aardig dik
Deze is al lang uit :P Waar staat de TL van die CD?
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Kevin-Raw wrote:Staat op de Ground Zero cd die gemixed is door Thera! aardig dik
Ik zag het net op instagram ja! Heel erg dik inderdaad! Een aardige prestatie! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Strep wrote:https://www.astralmusic.com/detail/AC197561/Ground-Zero-2013-Promo-vs-Wishmaster-Outside-A-Cldm2013045
CD2 :drool:
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Steffnov wrote: CD2 :drool:
Dit zeg, wat een monsterlijke CD. Daarbij ook Trouble en Manhunt 0 :D . Ook vet dat Anger Management VIP erbij zit, volgens mij zijn ze iets van plan met die Skitt B.
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen May 2014
Hey kerels! Bedankt! :D Ja ik wist het al een tijdje van Thera maar moest tot vandaag nog mijn mond houden :P Ben er echt ongelofelijk blij mee, het is toch echt wel wat als een van je helden je muziek draait en ook nog eens op zo'n vette CD :D
Kreeg van hem ook te horen dat hij mijn remix van Name Of The DJ graag draait, maar heb het live nog niet mogen meemaken :P Supevet iig! Hopelijk snel!

De rest van de CD's zien er qua tracklist ook zo monsterlijk uit :love: Kan niet wachten om ze te luisteren!
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Jason Payne wrote:Hey kerels! Bedankt! :D Ja ik wist het al een tijdje van Thera maar moest tot vandaag nog mijn mond houden :P Ben er echt ongelofelijk blij mee, het is toch echt wel wat als een van je helden je muziek draait en ook nog eens op zo'n vette CD :D
Kreeg van hem ook te horen dat hij mijn remix van Name Of The DJ graag draait, maar heb het live nog niet mogen meemaken :P Supevet iig! Hopelijk snel!

De rest van de CD's zien er qua tracklist ook zo monsterlijk uit :love: Kan niet wachten om ze te luisteren!
Heerlijk plaatje je remix van name of the dj!
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Conclusie: Jason Payne is een naam om goed in de gaten te houden. Hij gaat nog heel wat bereiken, vermoed ik. Het begin is er in ieder geval al! Misschien ooit een handtekening zetten bij Theracords? :)
Hardtraxxer
last seen May 2014
chas1n wrote: Heerlijk plaatje je remix van name of the dj!
Bedankt man! :D
Hardtraxxer
last seen May 2014
JeftaElachouri wrote:Conclusie: Jason Payne is een naam om goed in de gaten te houden. Hij gaat nog heel wat bereiken, vermoed ik. Het begin is er in ieder geval al! Misschien ooit een handtekening zetten bij Theracords? :)
Haha ik ga Pieter heel lief aankijken nadat ik nog wat tracks af heb :) Bedankt voor je steun!
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Klinkt amateuristisch, idee is wel heel gaaf
T
Donateur
3777 posts member since 2009
wat een klapper!
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Dikke track :loving: Respect voor je kick, klinken echt heel dik :P
Keep up the good work, ga je zkr blijven volgen ben benieuwd naar je volgende tracks :worship:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik geloof zelfs dat B-front hem gisteren op Mysteryland draaide :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Jonas wrote:Ik geloof zelfs dat B-front hem gisteren op Mysteryland draaide :thumbsup:
Nee dat is B-front & Ran-D - The message. Wel dezelfde vocalen inderdaad
Hardtraxxer
last seen May 2014
Jonas wrote:Ik geloof zelfs dat B-front hem gisteren op Mysteryland draaide :thumbsup:
Haha ja ik werd vet blij opgebeld door vrienden die er waren :P Helaas, was heel vet geweest :D