Deze is al lang uitwrote:Staat op de Ground Zero cd die gemixed is door Thera! aardig dik
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Never PerishSoundCloud
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Ik zag het net op instagram ja! Heel erg dik inderdaad! Een aardige prestatie!wrote:Staat op de Ground Zero cd die gemixed is door Thera! aardig dik
CD2wrote:https://www.astralmusic.com/detail/AC197561/Ground-Zero-2013-Promo-vs-Wishmaster-Outside-A-Cldm2013045
Dit zeg, wat een monsterlijke CD. Daarbij ook Trouble en Manhunt 0wrote: CD2
Hey kerels! Bedankt!
Ja ik wist het al een tijdje van Thera maar moest tot vandaag nog mijn mond houden
Ben er echt ongelofelijk blij mee, het is toch echt wel wat als een van je helden je muziek draait en ook nog eens op zo'n vette CD
Kreeg van hem ook te horen dat hij mijn remix van Name Of The DJ graag draait, maar heb het live nog niet mogen meemaken
Supevet iig! Hopelijk snel!
De rest van de CD's zien er qua tracklist ook zo monsterlijk uit
Kan niet wachten om ze te luisteren!
Kreeg van hem ook te horen dat hij mijn remix van Name Of The DJ graag draait, maar heb het live nog niet mogen meemaken
De rest van de CD's zien er qua tracklist ook zo monsterlijk uit
Heerlijk plaatje je remix van name of the dj!wrote:Hey kerels! Bedankt!Ja ik wist het al een tijdje van Thera maar moest tot vandaag nog mijn mond houden
Ben er echt ongelofelijk blij mee, het is toch echt wel wat als een van je helden je muziek draait en ook nog eens op zo'n vette CD
![]()
Kreeg van hem ook te horen dat hij mijn remix van Name Of The DJ graag draait, maar heb het live nog niet mogen meemakenSupevet iig! Hopelijk snel!
De rest van de CD's zien er qua tracklist ook zo monsterlijk uitKan niet wachten om ze te luisteren!
Conclusie: Jason Payne is een naam om goed in de gaten te houden. Hij gaat nog heel wat bereiken, vermoed ik. Het begin is er in ieder geval al! Misschien ooit een handtekening zetten bij Theracords? 
Bedankt man!wrote: Heerlijk plaatje je remix van name of the dj!
Haha ik ga Pieter heel lief aankijken nadat ik nog wat tracks af hebwrote:Conclusie: Jason Payne is een naam om goed in de gaten te houden. Hij gaat nog heel wat bereiken, vermoed ik. Het begin is er in ieder geval al! Misschien ooit een handtekening zetten bij Theracords?
Klinkt amateuristisch, idee is wel heel gaaf
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
wat een klapper!
Dikke track
Respect voor je kick, klinken echt heel dik
Keep up the good work, ga je zkr blijven volgen ben benieuwd naar je volgende tracks
Keep up the good work, ga je zkr blijven volgen ben benieuwd naar je volgende tracks
Ik geloof zelfs dat B-front hem gisteren op Mysteryland draaide 
Nee dat is B-front & Ran-D - The message. Wel dezelfde vocalen inderdaadwrote:Ik geloof zelfs dat B-front hem gisteren op Mysteryland draaide