Dank jullie wel jongens!
Er wordt hard aan gewerkt 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Never PerishSoundCloud
Zoo, dit klinkt zeker wel gaaf zeg.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Released + Aangeschaft.
Vet nummer
Vet nummer
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Lekkere ram plaat
.

+1wrote:Prima kick, leuke switch ook zeker. maar zoals meerdere zeggen wat eentonig. Ben wel erg benieuwd naar je volgende track!
Aangeschaft. Ik vind het wel een lekker plaatje! En om een keer wat talent te steunen met mn centjes haha
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Zo dacht ik er dus ook over 
Echt super dit!
Ontzettend bedankt allemaal, ons label Artificial is nog maar net opgestart en ik ben echt zo blij om al die leuke reacties te horen! Ik kreeg net een melding dat 'Never Perish' in de Hardstyle.com top 100 staat en in die van Junodownload.com
En dat hij op TrackItDown gefeatured is, ben echt superblij
Jullie zijn geweldig!
Excuses, heb deze track helemaal over t hoofd gezien
Wat een geweld, heerlijk 
Dik patroon in de kicks in die 2e climax, maar inderdaad die constante screech gaat me iets vervelen op ten duur.
Klinkt erg vet! Volgende track hopelijk iets meer variatie.
Ik heb die kickroll op 2:58 nu al 364568768x opgezet. Hoe vet is dat gedaan zeg

-
H
Jij bent geweldig, heldenplaat, meer van dit aubwrote:Jullie zijn geweldig!
-
B
Godverdomme wat een plaat. 
Inmiddels van nummertje 46 naar nummer 34 opgeklommen in de Hardstyle.com Top 100! Echt ongelofelijk vet dit 
Moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk niet veel nummers koop, maar voor de support en omdat ik het een dikke plaat vind heb ik hem zojuist gekochtwrote:Inmiddels van nummertje 46 naar nummer 34 opgeklommen in de Hardstyle.com Top 100! Echt ongelofelijk vet dit
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Gefeliciteerd manwrote:Inmiddels van nummertje 46 naar nummer 34 opgeklommen in de Hardstyle.com Top 100! Echt ongelofelijk vet dit
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Anti klinkt vet. 
Jason Who? Goede binnenkomer dit, wat een gruwelijke drive zit hierin zeg. Niet de meest hoogstaande plaat, maar zoals gezegd die kick wisselingen zijn echt heel erg vet gedaan. Denk dat dit wel een goede hit gaat worden deze zomer bij de wat rauwere feesten.
Na een paar keer storen die screeches totaal niet meer, geven juist lekker drive. Echt vet dit 
Iemand nog een linkje van deze track?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024