jeusus die Forever Az One (Noisecontrollers Remix)
Hoop dat er WEB Samplers komen
Hoop dat er WEB Samplers komen
Haha en ik mag er niks van zeggen. Pak ze aan jor-dwrote:Haha begin er niet over :')wrote:Al die nieuwelingen ineens in dit topic. :')
Zodra ook maar iemand een link geeft waar dit album "illegaal" te downloaden is heeft ie een permanente ban aan z'n broek hangen. Zelfs het vragen er naar doe je maar op een ander forum, want Hardtraxx is niet bedoelt voor het uitwisselen van dat soort dingen.
wedde van welwrote:om jou te pesten nooit![]()
Naja mensen zoals jij maken de hype alleen maar groter, van mij mag dit topic wel dicht, maar denk niet dat anderen het er mee eens zijn hahahawrote:tuurlijk wat denk jij dan zolang kan er nie over worde gesproke
Hahahawrote:Oke album is released, dagjesleden kunnen weer uitloggen en de site niet meer bezoeken.
Triest...wrote:Oke album is released, dagjesleden kunnen weer uitloggen en de site niet meer bezoeken.
wrote:Triest...wrote:Oke album is released, dagjesleden kunnen weer uitloggen en de site niet meer bezoeken.
Zeker niet triestwrote:wrote:Triest...wrote:Oke album is released, dagjesleden kunnen weer uitloggen en de site niet meer bezoeken.
Zeer triest:)
Hoezo? Hoe dichterbij dit album kwam, hoe meer dit topic gedomineerd werd door leden die zich puur aanmeldde voor dit topic. Beetje kansloos niet?wrote:Triest...wrote:Oke album is released, dagjesleden kunnen weer uitloggen en de site niet meer bezoeken.
En waarom is dit kansloos?wrote: Hoezo? Hoe dichterbij dit album kwam, hoe meer dit topic gedomineerd werd door leden die zich puur aanmeldde voor dit topic. Beetje kansloos niet?
kijk naar je gemiddelde, ben je no-lifer ofzo??????????? Of overal reactie op whahahah. Nee man 43 reactieswrote:ik ben hier niet alleen maar vanwege studio sessions hoor k blijf hier gwn nog voor andere nummers zo blijf k beetje bij de releases in de hardstyle scene
Nou en!? Laat ze lekker buurten over deze cd, daar is dit topic toch voor bestemtwrote:9 pagina's in een dag.... damn
Agh man, zo kun je wel ff doorgaan, gaat mij er niet om wie er post, maar dat dit album overhyped word en dat ik het niks vindwrote:Nou en!? Laat ze lekker buurten over deze cd, daar is dit topic toch voor bestemtwrote:9 pagina's in een dag.... damn
Daar stond de naam Headhunterz niet op de cover van het 'album'wrote:kijk naar je gemiddelde, ben je no-lifer ofzo??????????? Of overal reactie op whahahah. Nee man 43 reactieswrote:ik ben hier niet alleen maar vanwege studio sessions hoor k blijf hier gwn nog voor andere nummers zo blijf k beetje bij de releases in de hardstyle scene
Ontopic kun je niet meer gaan denk ik, die hype om dit album moet nu overgaan. Er was ook niet zo'n grote hype toen het beste album van het jaar uitkwam: Hardbass Vol 10. Dus snap niet waarom hier 33 pagina's over gepraat word...
Jou gemiddelde van vandaag zal ook niet heel laag zijn als ik het zo merk.wrote: kijk naar je gemiddelde, ben je no-lifer ofzo??????????? Of overal reactie op whahahah. Nee man 43 reacties
Ontopic kun je niet meer gaan denk ik, die hype om dit album moet nu overgaan. Er was ook niet zo'n grote hype toen het beste album van het jaar uitkwam: Hardbass Vol 10. Dus snap niet waarom hier 33 pagina's over gepraat word...
Nee en dat vind ik nou juist zo jammer, zo fantastische producties maakt headhunterz nu ook weer niet. En over mijn gemiddelde, valt wel mee, hang hier nu al 2 maanden rond maar post niet 43 keer per dag hahahawrote:Daar stond de naam Headhunterz niet op de cover van het 'album'wrote:kijk naar je gemiddelde, ben je no-lifer ofzo??????????? Of overal reactie op whahahah. Nee man 43 reactieswrote:ik ben hier niet alleen maar vanwege studio sessions hoor k blijf hier gwn nog voor andere nummers zo blijf k beetje bij de releases in de hardstyle scene
en Genre: House, techno en trancewrote:http://tinyurl.com/yhff757 Dit is hem toch he ?
Staat bij dat hij van The Headhunters is
wrote:en Genre: House, techno en trancewrote:http://tinyurl.com/yhff757 Dit is hem toch he ?
Staat bij dat hij van The Headhunters is
hahah! klopt zon beetje wel...